Gå til innhold

usabil windows når jeg bruker norton internet security

haakka

Anbefalte innlegg

Jeg skaffet meg northon internet security. så instalerte jeg det, men så ble windows veldig ustabilt. helt uten forvarsel rebooter pcen. dette plager meg veldig mye. så prøvde jeg å uninstalere det, så funker ikke dette. når jeg prøver å uninstalere det, får jeg beskjed om å avslutte alle antivirussecurity programmer, men dette får jeg ikke til. kan noen hjelpe meg? :(:(:( :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skrev ikke noe om hvilken versjon du har, men jeg antar at denne metoden funker for alle versjoner.

HER

Jeg hadde også NIS, men fant ut at brannmuren ikke var helt patent. Lite intuitiv etc. Så jeg ventet til abonnementet mitt løp ut, og installerete Keiro og har nå brukt den i over ett år. Det er rett og slett den beste brannmuren jeg har hatt. Veldig fin og grei, enkelt å sette opp og så vidt jeg har funnet ut, 100% stabil.

Problemet med NIS fant jeg ofte ut lå i den transparente proxy'en som den kjører, men jeg fant ikke noe måte å bli kvitt bare den på.

Det du burde gjøre er å laste ned Proxomitron og kjøre den som proxy på maskinen din.

Antivirus kjører jeg fortsatt fra Norton da, den er ganske så bra.

Lenke til kommentar

men det som er problemet, er at når jeg starter pcen, så rebooter automatisk av og til. og når jeg prøver uninstal fra nis directory, får jeg besked om at jeg må avslutte alle norton programmer, og det får jeg ikke til.....! :oops: :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...