Rino_ Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Ja, vanligvis ikke en greie jeg ville gjort det her, men tok en titt på Axe-filmene som var der for noen måneder siden og ble så skuffa over hvor uorginale og uproffe mange folk kan være. Pga det begynte jeg da prosjektet om å lage en litt anderledes Axe-film. Nå er den ferdig, og jeg lurer på hva dere (som muligens er mer proffe filmfolk) mener om den. Filmen Takk for kritikk:) Og stem den gjerne opp på axefilm.no Endret 23. oktober 2008 av Rino_ Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Veldig bra! Jeg likte den veldig godt:) Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 har en liten komentar; den nest siste scenen burde vært litt lengre, for kort tid til å "fordøye" reklamen før The AXE effect scenen. Ellers nmeget bra! Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 har en liten komentar; den nest siste scenen burde vært litt lengre, for kort tid til å "fordøye" reklamen før The AXE effect scenen. Ellers nmeget bra! Takk for det Er helt enig det med med at den siste scenen burde vært lenger, jeg har laget en versjon som er lenger og bedre også.. ca 10 sek lenger film. Men reklamen måtte være på 34 sek, så det ble desverre en del korte scener x) For mange ideer til kort tid Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå