Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg føler meg som en idiot når jeg spør om dette, men jeg er dønn forelska så det får bare stå til.. Her er greia, jeg hadde fyllesex med en bekjent for en tid tilbake og vi ble den gangen enig om at ingen av oss tok det seriøst (noe jeg heller ikke gjorde på det tidspunktet) Etter den kvelden oppførte vi oss ganske normalt, litt flørting her og der, småprating på msn osv. Etterhvert begynnte vi å bli bedre kjent og det virker som om han er interessert i å finne ut diverse ting som hva slags musikk jeg liker osv, vi har generellt en ganske god tone. Jeg merker jeg begynner å falle ganske hardt for denne fyren. For ikke så lenge siden, flere måneder etter første gangen, havnet vi til sengs etter en fuktig kveldpå byen, nok en gang. Denne gangen var intiativet fra min side og jeg måtte jakte litt før det kom i boks. (jeg håper han bare er sjenert, men det er jo godt mulig han opprinnelig ikke hadde lyst) Men når vi først hadde kommet på soverommet holdt vi på til tidlig om morgenen så det var ikke noe "tøm og røm". Vanskelig å si hvordan han var dagen etterpå, for da ble jeg redd for å avsløre følelsenen mine, og som en følge av det oppførte jeg meg som om jeg på sett og vis hadde brukt ham, vekket han opp å sa jeg måtte på jobb bare for å få han ut så jeg ikke skulle bli skuffet eller noe :/ Så det jeg i bunn og grunn lurer på er om det er noen som helst slags sjangs for at dette kan bli noe mer? Eller hvilke synspunkter dere mannfolka har på det? Dere er ikke helt lette å forstå alltid Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Alt er mulig. Bar kjør på. Date fyren, ligg med fyren, gå på kino med fyren, hold hender med fyren, fortell han at du ser på ham som mer enn en venn og en FF. Enten vinner du, eller så taper du. Uansett er begge alternativer bedre enn å sitte på ræva og bare lure. Lenke til kommentar
Vgar Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ok, så du liker denne fyren. Da ville jeg begynt i det små som for eksempel prøve å få med han ut på noe. Sei du kjeder deg og er sulten slik at viss han er interessert så inviterer han deg med ut på middag. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det er så absolutt mulig. Jeg tviler på at han ligger med deg hvis du ikke har en sjanse i havet for å si det sånn. Prøv å finn på noe med han uten alkohol så finner du det nok kjapt ut. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ok, så du liker denne fyren. Da ville jeg begynt i det små som for eksempel prøve å få med han ut på noe. Sei du kjeder deg og er sulten slik at viss han er interessert så inviterer han deg med ut på middag. Det er nettopp det da, vi snakker en del om film, og har delvis avtalt å sett (egentlig en god del) film sammen, men jeg er alltid så usikker på om han faktisk mener det når han sier at vi burde se den og den filmen sammen, så det blir alltid til at jeg ler det bort og bytter tema >< Jeg gjør det ikke akkurat enkelt for meg selv. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Sett Notting Hill? Til slutt så kan det jo hende at noen historier blir realisert i virkeligheten Mens som andre kloke mennesker har sagt før meg så er det ikke dumt å gjøre små avtaler. Nå som det er jul så kan jo også en misteltein hjelpe på så mangt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Heh, hva med å sette tid og dato neste gang? Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Heh, hva med å sette tid og dato neste gang? hehe, det hadde kanskje ikke vært en dum idè Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Uff, jeg hater stoltheten min. Men jeg må vel svelge den en gang. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Etter den søte kløe kommer den sure svie. Lykke til! Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Etter den søte kløe kommer den sure svie. Lykke til! Snakker du om klamydia? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Du får dobbeltsjekke om han ikke har kjæreste da. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Men altså, siden vi ble enige om at det ikke betydde en dritt første gangen vi hadde sex, kanskje han mener at det gjelder enda, siden ingen av oss har sagt noe annet? Da driter jeg meg jo helt ut. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Skader ikke å prøve, go for it! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Utfra det du skriver så virker det som om han er intressert så mitt råd vil være å be han ut på en date . Da vil du fort finne ut om han er intressert. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Filmgreiene dere pratet om er jo det ideelle for å finne ut hvordan han føler... Inviter han over på en film, og tar det derfra... Sitt deg gjerne nærmt han osv =) Men uansett, Gjør noe, ellers kommer du bare til å lure på hvordan det kunne ha vært! Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det verste er vel å ikke prøve, og ligge å tenke på det i ettertid *(Erfaring)* Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg blir bare mer og mer amøbe for hvert innlegg jeg skriver her føles det som, men jeg spøør likevell: Skal jeg bare sende en mld å spørre rett ut om han vil se en film eller noe? Det virker så teit Dessuten har han sikkert andre ting å gjøre om kveldene. Bah, jeg er så usikker på hele greia at det beste ville vært å holdt meg langt unna :!: Det finnes ikke en mer sleip måte å finne ut av det på da? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Men altså, siden vi ble enige om at det ikke betydde en dritt første gangen vi hadde sex, kanskje han mener at det gjelder enda, siden ingen av oss har sagt noe annet? Da driter jeg meg jo helt ut. Du driter deg ut om du ikke får svar på spørsmølet du søker; Kan dere bli mer en bare FF. Jeg blir bare mer og mer amøbe for hvert innlegg jeg skriver her føles det som, men jeg spøør likevell: Skal jeg bare sende en mld å spørre rett ut om han vil se en film eller noe? Det virker så teit Dessuten har han sikkert andre ting å gjøre om kveldene. Bah, jeg er så usikker på hele greia at det beste ville vært å holdt meg langt unna :!: Det finnes ikke en mer sleip måte å finne ut av det på da? Vær forberedt på en avvisning, men få til _noe_ uansett. Det er ALLTID bedre åå vite enn å lure. På tross at det å vite kan føles som sakte tortur i perioder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå