TheCatIsALie Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Her kan dere dele kart. Jeg legger mitt (mitt første, ikke veldig bra..) Legger også med et annet, IKKE mitt, men eieren la ut på nettet selv så ser ikke noe galt i å sende videre. Mitt: Map1 Ukjent:denzosmap Noen små opplastningsproblemer, filene kommer snart. Endret 23. oktober 2008 av Jevrio Lenke til kommentar
kongeie Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Dette var ett fantastisk initativ, da det ser vanskelig ut å få tak i rundt om på nettet? Noen som vil ta opp igjen denne tråden, slik at vi kan dele og kose oss på bra maps? Evt. legge ut linker til sider som sprer slikt?? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Jeg prøvde å laste opp, men den tok verken direkte save fil, eller rar fil.. Hvordan laste opp? Hvis noen vil, kan de bare laste opp, men jeg er ferdig med spillet. Ble ensformig for meg.. Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Hvordan kan jeg lage egen bane?? jeg har sett en del på youtube og sånn der folk har mange tønne og sånn, men hvordan får de tak i det?? er det ett program man må laste ned?? hjelp meg vær så snill Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Følger med far cry 2.... Bare finn map editoren i spillmappa... Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 okay, daså xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå