Lock-Aze Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Hei, jeg har som nevnt en ASUS A6000. Av diverse grunner så tenkte jeg at jeg skulle forsøke å kjøre vista på denne (noe som går sånn passe) Jeg orker ikke tanken på å begynne å optimalisere vista, så da sjekker jeg heller om det går å oppgradere prosessoren. Jeg har forsøkt å oppgradere til nyeste bios fra ASUS (som er steingammel) Er det en enkel måte å finne ut hvilket hovedkort som sitter i denne ASUS'en og finne ut om det er mulig å flashe dette til en BIOS som gir meg mulighet for dualcore (jeg har forsøkt å sette 2 forskjellige dualcore prosessorer i maskinen, men da nekter den rett og slett å starte opp) CPU-Z Info: Intel pentium M 740 Dothan. 1,73Ghz. Hovedkort: Produsent: ASUSTeK Computer Inc. Modell: A6VA Chipset: Intel i915PM/GM Southbridge: 82801FBM (ICH6-M) BIOS: American Megatrends Inc. BIOS Versjon: A6VAAS.212 Dato: 20/02/2006 Alle svar mottas med stor takk.. Hvis det er programmer jeg burde kjøre som gir info som trengs, så er det bare å si hvilket. Endret 23. oktober 2008 av Lock-Aze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå