Gå til innhold

Ny PC for WOLK.


Anbefalte innlegg

Når blizzard la ut de offisiele Kravene for Wrath of the ligh king så jeg at pcen min rett og slett ikke duger lengre den begynner å bli relativt gammel nå (ca. 5 år) og jeg føler rett og slett at jeg er klar for en ny pc. Siden jeg ikke er data kyndig nok til å sette sammen en PC selv har jeg bestemt meg for å kjøpe fra Komplett.no eller en lignende side. jeg tenkte kanskje noe i denne duren kunne være noe: PC

 

Eventuelt å slenge inn 4 gb og skrelle av tastaturet, headset osv.

Det som er viktig for meg er å ha en PC som driver wow stabilt helst 60+ fps med muligheter til høye grafikk settings, ha en pc som funker greit som et media senter og ha muligheter til å spille nyere spill, ikke på død og liv på full grafikk.

 

Ok så det hadde vært fint om noen gadd å se gjennom linken på Pcen og si om det er noe jeg burde endre eller som jeg absolutt trenger, skulle gjerne hatt den bitte litt billigere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå satte jeg riktignok sammen maskina selv, men brukte rundt 5500 på nye deler ( hadde HDD og kabinett fra før av )

 

Drar Wotlkbeta med alt på maks med 110 fps

Du kunne ikke satt opp en liste med dine deler pluss HDD og et kabinett ?

 

Hva er HDD :p?

 

Du hadde vært en gjennomført knupp hvis du gjorde det.

Lenke til kommentar

Vel som jeg sa i første posten har jeg rett og slett ikke ork eller emne til å drive å sette sammen en pc selv. Det jeg er ute etter er rett og slett og bestille en ferdig bygd fra et sted med ok service og garanti. Jeg føler for at jeg er klar for en ny PC og å drive å oppgradere litt på den gamle pcen eller å kjøpe noe som akkurat bare duger for wow er ikke noe som frister så veldig. jeg har råd til å bruke rundt 8000 tusen kr.

 

den skal hovedsaklig bli brukt for WoW men også andre generelt nyere spill. putter heller inn litt ekstra penger for å slippe å betale 500-1000 kroner etter 1 år fordi jeg må oppgradere den litt.

 

Ok håper jeg ikke skrev for mye i kryss med første posten nå men håper det ble litt klarer nøyaktig hva jeg leter etter. Setter pris på spesifikke svar.

Lenke til kommentar

Pcen din funker helt fint til wow. joda, du vil kunne få merkbart bedre ytelse med oppgradering, men det kommer helt an på hva du forventer. CPU er det første du burde tenke på. Jeg lånte bort mitt 8800GTS til en kamerat med Athlon 3800+ CPU. Han klarte ikke nå 60fps pga cpu. Jeg vil tro at du er i en liknende situasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...