Isbilen Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har en cordfløyelsblazer som er blitt møkkete. På vaskelappen står det at den ikke kan vaskes. Den er helt grei, men ikke så fin at jeg gidder å betale 200 kroner på å få den renset, så jeg tenkte jeg skulle prøve å slenge den i vaskemaskinen likevel. Hvilke innstillinger bør jeg bruke? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Og betale 200,- for rensing er ikke noe, men hvis det bare er vanlige flekker kan du prøve med vann og klut. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvis plagget kostet 400 og jeg er blakk, så. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) har vasket en bukse som sto at ikke tålte det er par ganger, det gikk fint. Hadde på lav varme, og hang den opp til tørk.. Men, jeg sier på ingen måte at plagget ditt tåler det samme. Endret 23. oktober 2008 av PortioN Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Nei, jeg tenker jeg kjører på 30. Spørsmålet er om jeg skal sentrifugere på lav hastighet eller la det være. Er jo ikke sikkert det har så godt av å henges opp klissvått til tørk heller. Når det står at noe ikke tåler vask betyr det vel i første omgang at fabrikanten ikke vil garantere det. Ethvert plagg som har overlevd bergensværet en stund bør vel egentlig tåle å vaskes på 30. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå