Zardoz Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 En kompis har problemer med lyden på denne PC`en: HK: Jetway J-7BXA CPU: Celeron 400 MHz osv. Voodoo 3 3000 Creative AWE 64 Value WinXP Pro SP1 320 MB RAM Intet av lyd fungerer, inkludert interne windows lydfiler. Jeg får intrykk av at div programmer, som fx. Media player, Winamp osv. henger når jeg prøver å spille av lydfiler. Har prøvd å oppdatere drivere til lyd- grafikk-kort osv. Ennå ikke oppdatert bios (som er fra 1998)...muligens dette som er problemet?? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Tausheten er øredøvende Antar da at min egen hypotese er fornuftig... Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 BIOS'en skal ikke ha noen innvirkning på lyden. Hvis det er lenge siden harddisken ble formatert, er det lurt å gjøre det nå. Det ligger sikkert mye rot i registeret som kanskje forstyrrer lyddriveren. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det kan jo være greit å oppdatere BIOS'en, så det er gjort. :wink: Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 HD`en er formatert, ja. Vi får se hva som skjer etter bios-oppdatering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå