gorpium Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Hehe. Fint at du likte det Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hæ?Når slutta japanere å være mennesker? Hva er greia med frakkene med briller? Du tok den ikke helt? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Tok den overhodet ikke EDIT: føkka quote Endret 26. oktober 2008 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Poenget er at Matrixmålingen er ganske god. Jeg ironiserer bare litt over at man veldig ofte setter sin lit til parametere utarbeidet av menn i hvite frakker i Japan. Men på lysmåling er de beste systemene så gode at det egentlig ikke har så mye å si. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Nå ble det klarere. Jeg tolka det bare på en litt bakvendt måte. Japanerne har jo lagd mye kult opp gjennom tidene de. Men nå er vi milevis OT her. Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Dette likte jeg veldig godt! Som noen andre skulle jeg gjerne sett litt mer lys i forgrunnen, for nå er det en linje i toppen av trærne som bare blir mørk. I landskapsbilder liker jeg å se alt. Tommel opp for stor dramatikk og flotte fargetoner. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Takk! Jaok, skal prøve på en remaster av filen når jeg har den tilgjengelig igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå