tomati Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Er nå halvveis på vei mot å bli byggingeniør, med fordypning i kunstruksjon. Er derfor begynnt for alvor å tenke på hvilken fremtid jeg har i møte etter endt utdanning. Har aller lyst til å begynne for meg selv med en gang, men tror dette er litt for dristig angående erfaring m.m. Derfor ser jeg for meg et par år i konsulentbransjen innen bygg. Hva sier dere til denne planen her? Endret 26. oktober 2008 av tomati Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Høyrest fornuftig ut. Er alltid ein fordel å ta fyrste jobben ein plass med eit etablert fagmiljø. Visst du er over middels god i faget ditt så skal det gå greit å starte for deg sjølv, men du må då klare å løyse arbeidsoppgåvene dine uten hjelp frå kolegaer. Men for all del, ønsker du å starte for deg sjølv så er det no berre å prøve. Regner med at du har knytta kontakter under studiet ditt som du eventuelt kan ringe visst du står fast. Du kan også bruke resten av studietida til å få deg erfaring, visst du jobber deltid på ein butikk eller liknande slik som mange studentar gjer så hadde det nok vært ein ide å prøve å få ein deltids jobb i eit konsulentfirma. Lenke til kommentar
tomati Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Takker, for svar! Lurer også på hvilke tjenester jeg kan tilby rett etter oppstart? Ser for meg små beregninger og tegning av garasje/naust/bolig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå