lilko Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Etter jeg formaterte funket ikke internetten lenger. Bruker Lan kabel, jeg har installert driverene til kortet. Hva kan problemet være? Edit: Jensen PCI fast ethernet adapter heter kortet! Endret 23. oktober 2008 av lilko Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Legg inn drivere til hovedkortet. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Det har jeg allerede gjort. Men har ikke lagt inn service pack's enda, kan det ha noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det skal fungere uten SP. Legg inn chipsetdriver for hovedkortet til maskinen og sjekk at du har lagt inn korrekt driver til nettverkskortet (mange kort behøver ikke annen driver enn de som følger med windows). Lenke til kommentar
lilko Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Gjort alt det der. Men igjen, kan det ha noe med at service pack ikke ble installert når jeg la inn windowsen? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det skal fungere uten service pack. Har du sjekket på enhetsbehandling at du ikke har noen gule spørsmålstegn? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Det sto tilogmed at nettverks driveren var installert, men ingen internett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå