Gå til innhold

Hvordan går det med laget ditt i CM4?

Anbefalte innlegg

Lol, det varierer fra sesong til sesong hvilken spiller som presterer. Beckham gjør det veldig bra som meg.

Scorer på frisprak og har fine innlegg.

Hvis han ikke presterer kan du jo gi han en en warning, eller noe sånt. Det kan snu en dårlig trend...

La han ta frisparkene er en annen tips, han er veldig flink til det. Conere også for den slags skyld... altså alle offensive dødballer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er på 1plass i pl  

med i ligacupen osv

laget viser meget god form i champions league :)

er united og har kjøpt inn disse spillerne - chivu,ronaldinho,mendieta,van der meyder, inzaghi og del piero.

har måtte hive trofaste united spillere på benken :p  

( ronaldinho er veeeldig overlegen i spillet :p )

når jeg først mister en verdifull spiller så faller laget nesten sammen :/

mistet veron som er min faste midtbane spiller, på de 2 månedene han var borte så ble resultatene dårligere og dårligere.

og det med masse av spillerne dine som er på internasjonale opplegg,det er sinnsykt irriterende, jeg hadde kamp mot valencia når det skjedde, første møtet vant jeg 3-2, denne gangen vant de 2-0 og vant sammenlagt :( byebye til champions league forrige sesong..

nå har jeg begynt å nekte spillerne mine international affairs :p

så blir de irritert osv :p

Jeg aner litt juks her ALDRI i verden om du har fått alle disse ofensive spillerene til klubben ellers.

Forresten jeg spiller med verdens beste lag: REAL MADRID. Har ikke tapt en kamp ennå. er i gruppe spill to i champions league og har spilt 25 i serien + 1 i den spanske cupen. Alle spissene mine pøser inn med mål vinner nesten alle kampene med 3 måls margin. Ronaldo er målkongnen. 20 mål på 14 starter.

Lenke til kommentar

Mitt favoritt lag er milan. SPillte en sesong med dem, men er kjedelig med en klubb der man kan kjøpe alle spillere.

Spiller derfor som sagt med Ålesund FK,

1 sesong 3 plass, semi i cup

2 sesong 2 plass 4 runde i uefa cup, slo ut chelsea :D , kvart i cup

3 sesong ligger på 3 plass, ute av cupen i 4 runde:(

Lenke til kommentar
Lol, det varierer fra sesong til sesong hvilken spiller som presterer. Beckham gjør det veldig bra som meg.

Scorer på frisprak og har fine innlegg.

Hvis han ikke presterer kan du jo gi han en en warning, eller noe sånt. Det kan snu en dårlig trend...

La han ta frisparkene er en annen tips, han er veldig flink til det. Conere også for den slags skyld... altså alle offensive dødballer...

Han tar alt :-? Men spiller rævva uannsett. Skal prøve å gi han en advarsel! Håper det virker :shrug:

Takker for tipsene btw :yes:

Lenke til kommentar

Vurderer om jeg bare skal slette Man Utd gamen min snart,

Min første game, men som noen nevnte kan det være kjedelig i lengden å spille med samme klubb der man har "nådd" toppen.

Morsomere der man kjemper om førsteplassen hver sesong, og prøver å vinne Champions League...

Tror du jeg greier å vinne Champions League hvis jeg spiller med VIF i 4-5 år ?

Lenke til kommentar

Synes det er stort å komme til 4 runde i UEFA cupen med ålesund jeg:D

Har gjort ferdig 3 sesong nå, kom på 4 plass og 3 runde i uefa cupen.

Sliter på griske spillere som vil ha mer lønn enn jeg kan gi, noe lure tips? bør jeg selge dem, eller sjanse på at jeg får signa i siste liten..?

Lenke til kommentar

Jeg starta med Hull. De hadde £ 650 000 i transferbudsjett. Kameraten min starta med Wolves. De hadde £ 500 000 :D

Fetteren min er hardcore. Han starta med Rushden. De hadde et transferbudsjett på £ 2631, og er £ 1500 over lønnsbudsjettet. 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...