unwill Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Kan kanskje ikke skylde på patchen da? Skal legge meg, f.eks. den siste kampen jeg spilte, 18 shots, 10 shots on goal, men bare 1 mål. Flere av skuddene ligner mer på tilbakespill... uff uff... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Er ikke litt av poenget borte når man velger lag som har utrolig mye cash og ligger på toppen av tabellen alleredet??? Min erfaring er at du for mye mer glede av laget ditt om du bygger det opp selv, velger et første div lag med dårlig økonomi etc Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Er ikke litt av poenget borte når man velger lag som har utrolig mye cash og ligger på toppen av tabellen alleredet??? Min erfaring er at du for mye mer glede av laget ditt om du bygger det opp selv, velger et første div lag med dårlig økonomi etc Forstår hva du mener, men dette er første gamen min i CM4 og da er det litt gøy å spille et topplag. Pleier ofte å velge 3div lag og få de til å vinne Premier League... Og det er ikke enkelt. Ikke SÅ vanskelig å få de til å rykke opp til Premier League, men der må jeg kanskje være et par år før jeg kan ta tittlen. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Enda en kamp, 18 skudd, 15 på mål og bare 1 mål... er det vanlig? De har bare stat på finishing, så jeg skjønner ikke hvorfor de alltid skal skyte/nikke ballen rett på keeperen... Noen tips til å forbedre effektiviteten til laget mitt ? Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Spiller med Milan, jeg. Jeg pleier også å kjøpe Källstrøm! Han er temmelig god, kjøpte ham for 1.5 og han ble verd 7m med en gang han var på laget mitt =) Har et fullspekket stjernelag, Shevchenko og Inzaghi på topp, Rui Costa, Joe Cole, Rivaldo og Seedorf på midtbanen, Nesta, Roque Junior og Maldini i forsvar, og Abbiati i mål.. Allikevel klarer jeg å spille uavgjort mot pisselag som Piacenza. Det er litt underlig, syns jeg. Er enig i at det kan være gøy å bygge opp et lag fra bunnen av, men jeg liker Milan (Og spesielt Inzaghi, han er fet litt for godt. Ligger forøvrig på 2. plass i Serie A med 15-20 kamper spilt. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 unwill: tidligere versjoner var det veldig viktig med kaptein. Viktig at de har troen på det de holder på med, og ikke gir opp. Spørs også om ikke forsvaret har blitt mer obs på spillerne. Har du helt lik taktikk over for lang tid, begynner motstanderne å bli bedre til å forsvare seg mot deg. Selv om du har 10 skudd kan 8 av disse være under pressede situasjoner. Og som i virkeligheten så hender det at lag har enorme problemer med å score mål :-) bertie Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Man Utd jeg også,Vel, ble overrasket over hvor god u-19 spillerne er, pga. at alle var på sånn internasjonale greier så brukte jeg flere av dem, og de ga Inter kamp. Tapte 2-1, men de spilte veldig bra. Brukte dem enda en kamp, mot West Ham. Og de spilte bra igjen. Har vært borte i det samme selv ved flere annledninger. Fikk skvisa inn nok rutine i forsvaret til å denge Milan 5-2 borte i Champions League. Jeg er Liverpool. Har kjøpt Cissè og Rivaldo. Først nevnte er gull verdt og styret er stor fornøyd med begge kjøpe. £10 og £9 millioner kosta de. Spiller min Ultra offensive 4-3-3 Cappo Style. Slår aldri feil med Owen, Cissè og Heskey/Diouf på topp. Største seier er 8-0 hjemme mot AEK i CL. Mest målrike er vel 8-4 eller noe sånt. Men hva har skjedd med alle de gode fra CM3 2001/2002? Jeg har ført opp en liste over spillere som jeg fant der første sesongen, men nå finner jeg ingen. Ikke en gang Mark Kerr finner jeg. Håper CM4 er like bra som eller gjerne bedre på talenter enn CM3 2001/2002. For i 2008 der så fikk jeg frem en supertalent spiss ved navn Nicky Clarke gjennom Youth systemet til Liverpool. Maken til spiss. Bedre enn Michael Owen jo! Noen tips til gode talenter på CM4? Er ikke litt av poenget borte når man velger lag som har utrolig mye cash og ligger på toppen av tabellen alleredet??? Min erfaring er at du for mye mer glede av laget ditt om du bygger det opp selv, velger et første div lag med dårlig økonomi etc I CM4 har flere av topplagene lån. Chelsea bla. En annen feil som irriterer meg er at CM4 nekter plent på at jeg er født 1982. Selv om jeg setter den til 1982 i profil så blir den 1967 når spillet er i gang og jeg er plutselig 15 år eldre enn det jeg vil være. Også er det jo fa3n meg umulig å registrere seg på forumet til SIGames også da. Møkk! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 hehe, jeg sier også at jeg er født i 82, men hvis jeg var toppspiller i en toppklubb så hadde jeg sansyneligvis ikke hadd stor tro på min manager på 21 år. Supportene ville heller sikkert ikke at de ansetter en ung 21 åring uten særlig erfaring i en toppklubb. Skyte på en presset situasjon? Er det så veldig ofte de får god tid, åpent mål og skyte seg på? De skal jo være toppspisser da, bør jo greie å skyte når forsvareren er 5 meter bak deg, og det eneste du har er en en keeper på godt over 30. Men men... er vel bare en "down-periode". Skal nok opp igjen... Btw. den database greia? Kan man bytte om den fra gang til gang man spiller? Og hva er dumt med en stor database? Treigere spill? Bruker mere diskplass? Eller begge deler ? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hehe, jeg sier også at jeg er født i 82, men hvis jeg var toppspiller i en toppklubb så hadde jeg sansyneligvis ikke hadd stor tro på min manager på 21 år. Supportene ville heller sikkert ikke at de ansetter en ung 21 åring uten særlig erfaring i en toppklubb. Blaffet gjennom manualen i går. Viser seg at minste alder er 35. Litt dumt i grunn. Lurer på hva som skjer når jeg blir 80 år jeg. Btw. den database greia? Kan man bytte om den fra gang til gang man spiller? Og hva er dumt med en stor database? Treigere spill? Bruker mere diskplass? Eller begge deler ? Vet ikke om det tar mer plass, men det skal visst gå senere. Personelig legger jeg ikke merke til forskjellen. Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Er jo EGENTLIG ikke så teit at minstealder er 35 år. Men uansett, har noen av dere merket noe til alle bugs som visstnok skal være i spillet? Jeg merker at jeg sliter mot møkkalag med stjernelaget mitt, som er underlig i seg selv (typisk 18-1 i skudd og 1-1) Det skal som sagt visstnok være smekkfullt med bugs, på mange forskjellige områder. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Er jo EGENTLIG ikke så teit at minstealder er 35 år. Men uansett, har noen av dere merket noe til alle bugs som visstnok skal være i spillet? Jeg merker at jeg sliter mot møkkalag med stjernelaget mitt, som er underlig i seg selv (typisk 18-1 i skudd og 1-1)Det skal som sagt visstnok være smekkfullt med bugs, på mange forskjellige områder. Har ikke lagt merke til noen bugs enda. Har ikke oppdatert heller. Men mål scorer jeg, men ikke usannsynlig mange da. Lenke til kommentar
Akky Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Har akkurat blitt ferdig med 1 sesong med AC Milan, ble nr 3 i ligaen. Har nettopp fått kjøpt Chiuvu fra Ajax og Totti fra Roma. Spilte kamp i champ. l., hadde 15 spiller på landskamper, måtte stille med 8 spillere fra u20-laget. Spilte 3-3 mot Man U. Er veldig fornøyd med CM4 Lenke til kommentar
unwill Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Enda en sesong er ferdig, og jeg kom på 2. plass i premier league igjen. 3 poeng bak Liverpool. Men jeg vant Champions League 2 år på rad da, så fansen er vel fornøyde de. For de som har lest tråden om at Van Nistelrooy hadde problemer med å score, så løste det seg. Det jeg gjorde var, å ta vekk 2d pitch, så jeg vet ikke hvordan han scorte, bryr meg egentlig ikke heller, han gjør det iallefall. Hen endte opp med 48 kamper og 40 mål, så det må si å være godkjent Han score vel 10 mål på de siste 3 kampene... 4, 4 og 2. Men det er Arsenals Henry som er helt vill, 47 kamper og 52 mål. Henke Larson var nr 2 på scoringslisten innenfor laget mitt med 20 mål. Men han har bare spilt 26 (12) kamper, så det er vel bra det også. Solskjær er årets skuffelse, med bare 6 mål på over 25 kamper, og 20 som reserve. Gjennomsnittelig 6.83 Huff da... liker ikke å selge han Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 mitt lag vant ligaen ligaen første sesongen man starter ManUtd Rocker vilt, særlig med Diego Forlan og Solskjær på topp, van nistelrooy vår være innbytter Lenke til kommentar
Akky Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Etter 1 sesong med AC Milan scoret Schevshenko 57 mål på 50 kamper. Imponerende. Rivaldo fikk 30 mål 0g Inzaghi 25 mål. Det er bra for en angrepstrio. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 1 sesong med Kongsvinger: Rykket opp til første div uten noen forsterkninger. 2 sesong: Rykket ned etter 2 seire, og 7 uavgjort. Fikk sparken. Fikk deretter jobb i Nybergsund, hvor jeg holder på nå. Har ikke kjøpt eller fått en eneste spiller siden jeg startet, og det har vært 0,- til spillerkjøp i begge klubbene. Er forresten i starten av sesong 3 nå. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Spiller som sagt 4-3-3 med 3 spissers rotering system. Det vil si at jeg har 6 spisser som bytter på å spille i løpet av en sesong. Og alle scorer vanvittige 25+ mål i løpet av en sesong. Og en sesong er ca. 64 kamper hvis du kommer til finale i CL, etc. Altså maks antall kamper som kan spilles obligatorisk. Så det er jo et bra snitt da. Beste mann scorer som regel 40+ mål. Spiller med attacking/gun-ho mentalitet. Blir mye mål av slikt. Men det er ganger jeg river meg i håret av frustrasjon pga latterlig bakover mål. Lenke til kommentar
ebzter Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Spiller med Vålerenga. Vant Tippeligaen første sesong med grei margin. Grahn nekta å underskrive ny kontrakt gjennom hele sesongen så han henta RBK gratis! Ikke bra ettersom han ble årets spiller...er i 2. sesong, og det butter voldsomt imot. Har tapt 1 og spilt 2 uavgjort på 3 første kamper. Sliter med økonomien, men trenger så absolutt en spiss som kan putte 18-22 mål i løpet av en (norsk) sesong.. Ang. Solskjær: For meg scora han sykt med gåller, flere enn van nisterooy. Gikk lei av man utd, men da hadde han 15 mål på 13 kamper.. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Jeg har nå hatt 10 strake seier med Man Utd, men ligger bare på 2. plass... men regner med at jeg kan vinne serien... endelig. Van Nistelrooy har scort 24 mål på 19 kamper... Jeg hentet inn Kewell og Rooney etter at Leeds og Everton rykket ned. Spiller 4 - 3 - 3, men bare med 1 spiss. Liker dette systemet veldig bra, for jeg har da i praksis 2 spisser som er i midten utifra hvor ballen er. Blir vel snart en generasjonskifte på laget snart... men så lenge "gamlingene" spiller bra så har jeg ingen grunn til å bytte dem ut med unge talentfulle spillere... Barthez sitter forresten på benken, Han var førstevalg, ble skadet, jeg brukte Ricardo, og etter det har jeg bare vunnet, så da setter jeg ikke Barthez inn igjen selv om han har bedre stats... Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Kun spillt 20 kamer i ligaen ennå. Men Ruud Van har alledrede scoret 30 mål og Scholes (Tilbaketrykket spiss) Ligger på 15 Leder allerede med 12 poeng og ikke tapt en ligakamp. Spiller en 4-4-2 med en tilbaketrukket spiss og Giggs som særdeles offensiv venstre kant. Han og Sylvestre er innvolvert i godt over halvparten av målene mine :o Ellers så er Veron HELT fantastisk som off. mid. Men noen som vet hvordan i h****e jeg skal få Beckham til å prestere på Høyresiden??? Soppen har jo et snitt som ligger rett under 7.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå