Gå til innhold

Hvordan går det med laget ditt i CM4?

Anbefalte innlegg

Tenkte å starte en tråd der vi kunne diskutere fortelle litt hvordan situasjonen i lagene er, og om noen har kommet på noe lurt...

Laget midt ligger i øvre del av Premier League, men formen stiger.

De nye Training metodene ser meget interessant ut,

Lurer på følgende:

Dersom jeg gir 1 person et custom program, trener han ikke sammen med resten av laget da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm...

Hvis jeg har 2 treningsporgrammer, en Generall og en for f.eks. Spisser...

Vil de to gruppene trene sammen? Hva om jeg f.eks. har en Team Match, eller noe sånt, men ikke til samme tider... logisk sett så kan de jo ikke trene to ting på en gang? eller ?

Hmm... en annen ting, etter en kamp blir mine spiller veldig slitne, de går ofte fra 100 -> 62 og sånt. Er det vanlig, eller er det mine spillere som er fryktelig dårlig trent? De har jo 16-20 på stamina så jeg syns det er litt rart...

Var iallefall ikke slik på CM3....

Lenke til kommentar

Arg... hvordan skjedde dette?

10/11 på førstelaget er på internasjonal kamp, og 3/5 på benken...

Og nå skal jeg møte Inter i Champions League? Er dette også en bug eller? Skulle vel ikke vært lov å krasje sånn?

Lenke til kommentar

det hørtes merkelig ut... Hvordan lag er du?

Er man utd...

Har 10 kamper igjen i premier league, liger på første plass, er vel i semi finaln i champ league...

Mine spillere blir slitne tritt og ofte, men har så mange gode spillere, så det gjør ingeting...

Lenke til kommentar
det hørtes merkelig ut... Hvordan lag er du?

Er man utd...

Har 10 kamper igjen i premier league, liger på første plass, er vel i semi finaln i champ league...

Mine spillere blir slitne tritt og ofte, men har så mange gode spillere, så det gjør ingeting...

Man Utd jeg også,

Vel, ble overrasket over hvor god u-19 spillerne er, pga. at alle var på sånn internasjonale greier så brukte jeg flere av dem, og de ga Inter kamp. Tapte 2-1, men de spilte veldig bra. Brukte dem enda en kamp, mot West Ham. Og de spilte bra igjen.

Eagles, Nevins og Nardiello tror jeg de heter. Prøv dem, er sikker på at en eller flere av dem kan spille fast på laget om 1-2 år...

Lenke til kommentar
er visst bare 2 stk. på forumet som spiller det.

Spiller det jeg også :)

Hvor langt ned på condition lar dere spillerene falle før dere setter dem på benken? Lar du de spille når de er nede på 90%? Eller må dere absolutt ha de på 100%?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

er på 1plass i pl

med i ligacupen osv

laget viser meget god form i champions league :)

er united og har kjøpt inn disse spillerne - chivu,ronaldinho,mendieta,van der meyder, inzaghi og del piero.

har måtte hive trofaste united spillere på benken :p

( ronaldinho er veeeldig overlegen i spillet :p )

når jeg først mister en verdifull spiller så faller laget nesten sammen :/

mistet veron som er min faste midtbane spiller, på de 2 månedene han var borte så ble resultatene dårligere og dårligere.

og det med masse av spillerne dine som er på internasjonale opplegg,det er sinnsykt irriterende, jeg hadde kamp mot valencia når det skjedde, første møtet vant jeg 3-2, denne gangen vant de 2-0 og vant sammenlagt :( byebye til champions league forrige sesong..

nå har jeg begynt å nekte spillerne mine international affairs :p

så blir de irritert osv :p

Lenke til kommentar

Spessielt forsvarspillerne mine tåle litt, de har så dårlig kondis eller jobber så hardt at de går fra 100% til 60% i løpet av kampen.

Når de flaler ned til 6x% bytter jeg dem.

Jeg prøver å bare starte med spillere som er over 90% klare...

Er de lavere får de ikke spille hele kampen..

Lenke til kommentar

Går fint med laget mitt gitt! Starter ALLTID det første gamet mitt hver CM-utgave med Man United (the one and only!), og alt er i rute hittil.

Har hentet inn 5 spillere, alle fra Mjøndalen naturligvis...

- Anders Ekholdt

- Babou(carr) Sarr

- David Smedshammer

- Mads Vårdal

- Kjell Magnus Bjørlow

De fire øverste er gode kamerater av meg, så de var naturlige "forsterkninger". Spiller alle på A-laget, og Anders ble faktisk man of the match og saker!! Alle 5 er unge, 19 år.

Lenke til kommentar

Bah, ManU, er ikke det på grensen til juks da? :) Er Leeds, og da kan man si at det ikke er _så_ enkelt å drive det til de helt store resultatene... Men hvem (billige) pleier dere kjøpe? Jeg har Farnerud, Kallstrom og Lescott som "faste" heretter.

Edit: Og selvfølgelig Dean Ashton, han er fryktelig god!

Lenke til kommentar

Jeg er Ajax jeg da. Har vunnet første sesong. Skal begynne på den andre nå.

Men en ting jeg reagerer på er at jeg og lagene jeg spiller mot får utrolig mange gule kort. Har ikke spilt en kamp uten at det er blitt gitt ut gule kort. Tror det er ca 3-4 gule kort hver kamp. Ganske kjedelig, får jo så mange suspensjoner.

Ibrahimoviz og Mido er et glimrende spisspar!

Lenke til kommentar

Har noen patchet spillet til 4.03 ?

Slik er situasjonen;

Jeg kom på 2. plass i Premier league, også patchet jeg til 4.03, kjøpte noen stjernespillere til, og nå har jeg en statisktikk som viser 4 - 2 - 5...

Ligger under midten av tabellen? Hva skjer? Er det noe galt med patchen? Eller er det treningen, eller taktikken min? Jeg har et stjernelag, men spissene har ikke greid å avslutte... de skyter rett på keeperen selv når de er 3-5 m fra målet... hvordan GÅR det an? Forrige sesong så scorte de omtrent hver eneste gang de fikk ballen i boxen.

Noen som har opplevd det? Er det en bug?

Spisser som Van Nishtioy, Solskjær, Henke... er så irriterende at jeg nesten ikke holder ut mer :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...