finnipinni Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Håper noen som er bra på å mekke leser her. Ingen ting funker. Kun et grønt lys. Ikke noe skjer ved å trykke på-knappen. Denne sitter på en skinne sammen med styrebrytere til dvd. Det er trykket ganske hard på den og det ser ut som det nesten er hull i aluminiumen der. Ser jo ledningene fra bryteren, men den starter ikke om jeg kobler over der heller. Har målt utvendig 15v power - det er ok. Har tatt ut hardisken - den er ok. Så har jeg forsøkt å skru av bunnplata og dele chassiet, men det er litt av en operasjon og det ser ikke ut til at jeg kommer til i poweret. Er det mulig å komme til for å måle, eller er det tett ? Ville bare måle litt - er jo gammel Tv-reparatør, så jeg kan feilsøke på elektronikk. Er det mulig å tippe noen årsak ? Har noen erfaring med denne ? CPU er lett å komme til. Hvordan verifiser man feil her ? Starter Pc-en opp litt uten at CPU er montert, eller skjer det ikke noe i det heletatt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå