Bruker-158599 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Sorry for den dårlige overskriften. Det jeg skal frem til er at det har kommet noe nytt på hardware. Dere har sikkert lagt merke til det. Det er en liste over hvem som har deltat i emne, hvis du skal se hva de har skrevet så må du trykke på det. Likte bedra da du bare bladde ned å så svarene.. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Vi har og fått med oss at dette spørsmålet har blitt stilt veldig mange ganger tidligere i samtlige tilbakemeldingskategorier. I den ene tilbakemeldingskategorien kan jeg og opplyse om at det er lenket til en side med "ofte stilte spørsmål" på siden, her finner du svaret i en av de lenkede artiklene. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Vi har og fått med oss at dette spørsmålet har blitt stilt veldig mange ganger tidligere i samtlige tilbakemeldingskategorier. I den ene tilbakemeldingskategorien kan jeg og opplyse om at det er lenket til en side med "ofte stilte spørsmål" på siden, her finner du svaret i en av de lenkede artiklene. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå