Slashiroth Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 hey, er det noen som vet om det går ann å spille mens jeg lader wii remoten me denne? http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ viss ikke, vet dere om noen ladere, der du kan spille mens den lader?? Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er du medlem på Nintendoforumet (eller NUF som det heter nå som det er uoffisielt)? Jeg bare lurer, siden brukernavnet tror jeg at jeg har sett på NF før... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har ikke brukt akkurat denne, men utfra bildet så ser det ut som man ikke kan bruke den mens man spiller. Det ser ut som det er en dock, og for å lade må den være i docken. Eller du kan jo spille Wii, men bare ikke med den kontrollen (jeg har en annen en som ligner, og wiimotene kan heller ikke brukes mens de er på laderen). Jeg har tidligere sett en der man faktisk kan lade mens man spiller, men da blir den ikke trådløs lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå