Dragan94 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Merket flere ganger at plutselig spilles det lyder/ litt av sanger ifra pc. ALDRI hørt di, lastet ned, hatt di innpå pc o.l. Et av sangene av " I must say I always love.. " så hører vi ikke mere På love hører vi nesten ingenting.. Veldig svakt.. UÆÆ, spillte seg av igjen. >.< Noen som vet hva det er ? :| Veldig irriterende, skjedd flere ganger no.. =Phttps://www.diskusjon.no/index.php?act=post&do=new_post&f=238# Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det er vel ikke når noen logger på msn? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Det kjem ikkje frå ei nettside du er innpå? Stort sett der eg opplever sånt. Endret 23. oktober 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 det e mulig det e reklame på msn, der er det ofte sann at viss du drege musa over reklamen , så kommer det musikk , reklamen e under der med kontakter altso Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ettersom jeg tror du har hatt samme problemet, så lurer på på hvilke høytalere/headsett, hardware osv du har..? Jeg har hørt at det er noen frekvenser fra noen radiokanaler som kan slåinn på dette. Tar jeg ikke feil, så har jeg lest enplass hvor div musikken har låst seg fast på div programmer, vet ikke hvordan eller hvorfor.. Vet du hvilke programmer som du bruker mens denne/disse sangene kommer? Lenke til kommentar
Dragan94 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Tjaa.. Musikk programm: Winamp Høytalere: Creative SBS vivid 60 (?) Leste baksiden Og headsettet, som er koblet til høytalerene er Sennheiser HD 215 .. =P Nei, er ikke når jeg logger på msn, er på sider osv.. Bare plutselig kommer, uten at jeg er på noen sider.. =P Lenke til kommentar
Gegnar Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 det første som slår meg er at noen driver å kødder med maskinen til. sånn type. har lagt inn program som de kan fjernstyre. de kan bestemme når merkelige lyder etc skal spilles av. kanskje du burde kjøre en grundig virus sjekk? anbefaler avg free og spybot. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Logg av msn, se om det hjelper Lukk nettleser, ---- // ---- Lukk så ett og ett program, og se i taskmanager om det er noe rart som kjører og evt google dette. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 For og utelukke spyware, virus eller trojaner boot pcen din i sikkerhetsmodus. Hvis lyden fortsatt slår inn er det mest sansynlig en hardware feil av noe slag. Ref: Radiostøy... Lenke til kommentar
Utsynet Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Skjer sikkert når venner logger seg på MSN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Tjaa.. Musikk programm: WinampHøytalere: Creative SBS vivid 60 (?) Leste baksiden Og headsettet, som er koblet til høytalerene er Sennheiser HD 215 .. =P Nei, er ikke når jeg logger på msn, er på sider osv.. Bare plutselig kommer, uten at jeg er på noen sider.. =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå