Gå til innhold

Vanilla Coke, i has it!

razh0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Gratulerer :) Drakk selv Vanilla Coke før, den på vanlig plastflaske med en lysebrun aktig overgang på etiketten. God drikke synest jeg :)

Lenke til kommentar
Død over Vanilla Coke!

Drakk en flaske av det skvipet som forøvrig smakte rævhøl for noen år siden, og endte opp med at store deler av nesen flasset bort, ørene ble røde, brystvortene ømme, fikk utslett på snoppen, og sopp i toern.

It ain't that bad! :D

Lenke til kommentar
Vanilla Coke koster 79,- for 24 stk.. Hva maser dere om etter å bestille fra statene? Svinesund FTW! :woot:

HVOR!?! Jeg har funnet Vanilla Coke rett over grensen, på Nordby-senteret, men der kostet det 100,- for 12 stykker, så hadde ikke gjort noe med 24 for 79,- :D

Lenke til kommentar
Vanilla Coke koster 79,- for 24 stk.. Hva maser dere om etter å bestille fra statene? Svinesund FTW! :woot:

HVOR!?! Jeg har funnet Vanilla Coke rett over grensen, på Nordby-senteret, men der kostet det 100,- for 12 stykker, så hadde ikke gjort noe med 24 for 79,- :D

Godis Fabrikken innerst på svinesund har værtfall..

Også har jeg vel sett den på den godisaffären ved veteranen.. de hadde også på campingen i løssalg for 8,- burken på daftø butikken..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...