Stargasm Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Gratulerer til deg;) Vanilla Coke<<<3 Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 plukkfisk: Vil si at smaken på Dr. Pepper og Vanilla Coke er veldig forskjellig. Jeg synes Dr. Pepper er noe skvip. ah, jeg kom på at jeg syns Dr. Pepper smaker som hostesaft, og at det var derfor jeg ikke likte den. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Koster 10,- boksen @ Nordby-senteret ved Svinesund Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Husker den drikken ja, var en ny "trend." Bare synd den smakte bais. xd Gratulerer! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Si ifra neste gang du bestiller da *ELSK* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer Drakk selv Vanilla Coke før, den på vanlig plastflaske med en lysebrun aktig overgang på etiketten. God drikke synest jeg Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 I have You have He, She, It has We have You have They have Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 I haveYou have He, She, It has We have You have They have Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) I CAN HAS CHEEZBURGER? Slapp av. Skrivefeilen var med vilje. http://justeastofwest.files.wordpress.com/...10/charisma.jpg Endret 31. oktober 2008 av razh0r Lenke til kommentar
pettrr Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det som er igjen av mine vanilla coke jeg bestilte fra usa, bildet tatt med MIN iphone :!: Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Død over Vanilla Coke! Drakk en flaske av det skvipet som forøvrig smakte rævhøl for noen år siden, og endte opp med at store deler av nesen flasset bort, ørene ble røde, brystvortene ømme, fikk utslett på snoppen, og sopp i toern. Endret 2. november 2008 av Bjarnemann Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Død over Vanilla Coke!Drakk en flaske av det skvipet som forøvrig smakte rævhøl for noen år siden, og endte opp med at store deler av nesen flasset bort, ørene ble røde, brystvortene ømme, fikk utslett på snoppen, og sopp i toern. It ain't that bad! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Utviklet på samme tidspunkt en fobi mot alle flytende substanser, og klarer ikke å dusje lenger. Å gå på dass er heller ikke like gøy lenger. Tok meg selv i å prøve å rive den av en gang. Endret 2. november 2008 av Bjarnemann Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Død over Vanilla Coke!Drakk en flaske av det skvipet som forøvrig smakte rævhøl for noen år siden, og endte opp med at store deler av nesen flasset bort, ørene ble røde, brystvortene ømme, fikk utslett på snoppen, og sopp i toern. It ain't that bad! :!: Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vanilla Coke koster 79,- for 24 stk.. Hva maser dere om etter å bestille fra statene? Svinesund FTW! Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Trodde Vanilla Coke ikke eksisterte lengre jeg.. Fikk bare prøvd en flaske da den kom.. Ingen andre i familien likte den (les: hatet), mens jeg elsket den. Må huske på dette neste gang det blir tur til søta bror! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 LoLz. Bor dere langt unna grensa? Var vell en horribel frakt? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vanilla Coke koster 79,- for 24 stk.. Hva maser dere om etter å bestille fra statene? Svinesund FTW! HVOR!?! Jeg har funnet Vanilla Coke rett over grensen, på Nordby-senteret, men der kostet det 100,- for 12 stykker, så hadde ikke gjort noe med 24 for 79,- Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vanilla Coke koster 79,- for 24 stk.. Hva maser dere om etter å bestille fra statene? Svinesund FTW! HVOR!?! Jeg har funnet Vanilla Coke rett over grensen, på Nordby-senteret, men der kostet det 100,- for 12 stykker, så hadde ikke gjort noe med 24 for 79,- Godis Fabrikken innerst på svinesund har værtfall.. Også har jeg vel sett den på den godisaffären ved veteranen.. de hadde også på campingen i løssalg for 8,- burken på daftø butikken.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 LoLz. Bor dere langt unna grensa? Var vell en horribel frakt? Nesh, 22kr boksen medregna frakt osv. Ikke så utrolig ille. Uansett blir det nok sweden ved neste handel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå