razh0r Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ohyes, måtte bare bestille meg 12 cans på ebay! Har nettopp drukket første boks, og det er så fantastisk digg. Kan ikke fatte at det er ca. umulig å skaffe i Norge lengre! ;s Betalte 270kr totalt. Slenger med et par crappy bilder tatt med iphone^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 22.5 kr er vel i meste laget Men gratulerer! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva er det som gjør denne så god? Iforhold til den som er vanlig her i Norge Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kan ikke fatte at det er ca. umulig å skaffe i Norge lengre! Etterspørsel it is.. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Gratulerer jeg liker personlig ikke vanilla coke men hver sin smak håper du koser deg nå Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har 10 bokser! Kjøpte dem i sverige.. Men jeg liker ikke Vanilla! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Det er så genialt! Fant også ut at Grays i sverige har nettbutikk (sender ikke til Norge though), og der koster en boks Vanilla Coke 12kr! Men det er mulig å bestille slik at den kommer på grensen til Sverige, for så å hente den når den har ankommet deres postkontor! Genialt for de i Oslo, Trondheim hvertfall! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 huske den reklamen som gikk da den ble lansert, etter den reklamen så måtte eg bare kjøpe en vanilla coke. har aldri meir kjøpt den og kommer ikke til å drikke den om eg så får betalt for å drikke den. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Enig, den drikken var virkelig fæl. Kjøpte en flaske og aldri mer. Husker de ga kasser av den gratis på torget til slutt. Men gratulerer rahz0r siden du liker det! Håper du klarer å slukke tørsten til neste bestilling Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg turte aldri å smake jeg. Kjøpte heller noe jeg visste var godt. :!: Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vanilla og cherry coke <3 gz me burkene Lenke til kommentar
Bata Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg turte aldri å smake jeg. Kjøpte heller noe jeg visste var godt. :!: På den måten tror jeg du kommer til å gå glipp av mye flott i livet Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har mer penger nå, så kan leve med litt høyere rissiko (jeg gikk vel i 10. når Vanilla Coke kom). Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Huff, nå fikk jeg lyst på vanilla coke.. kjøpte 4 kasser av det når jeg skjønte at det kom til og forsvinne, burde vel ha kjøpt 4 paller..... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Huff, nå fikk jeg lyst på vanilla coke.. kjøpte 4 kasser av det når jeg skjønte at det kom til og forsvinne, burde vel ha kjøpt 4 paller..... http://www.grays.se/ProductDetails.aspx?It...p;CategoryID=12 Kan bestilles via hentested i Sverige! Om du ikke bor langt unna grensen er dette gull! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Brus-nerder også nå? Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 smakte ikke Vanilla Coke som Dr. Pepper? husker ikke annet fra den brusen enn at jeg ble utrolig kvalm. men fint for deg, i allefall :-D jeg vil ha sånn god Fanta med bringebærsmak, jeg. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Smaker jo dritt. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Smaken er som baken vett, todelt. Jeg elsker denne brusen, og synes den er en av de beste som er laget. plukkfisk: Vil si at smaken på Dr. Pepper og Vanilla Coke er veldig forskjellig. Jeg synes Dr. Pepper er noe skvip. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Dere som liker Dr. Pepper kan jo flytte til USA. Dr. Pepper har jo gått ut å sagt at hver eneste amerikaner skal få en gratis boks hvis Guns N' Roses slipper Chinese Democracy i 2008. Og det skal jo etter planen komme i slutten av november. EDIT: Se her. Endret 24. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå