steinrr Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Dette tenkte jeg kanskje hadde gjort seg i stort format. Prøver å få frem retro-følelsen, og det hele blir litt twilight zone... Canon EOS 20D, 17-85 f/4 L, 17mm, 1/[email protected], ISO 400 http://www.risa-home.com/pub_pics/retro_road.jpg Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Tja, jeg liker ideen. Lyset er i utgangspunktet veldig fint, og kontrastene er flotte. Men jeg lurer på om det er for mye gulfarge i bildet etter min smak. Og flaren blir bare forstyrrende i mine øyne. Men det er et godt utgangspunkt, og smaken er som kjent som baken. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg liker bildet i utgangspunktet, men er enig med Simon at det kanskje er litt gult(?) Og ville gjerne sett bilde også uten Nissan felgen, da jeg synes den er rimelig malplassert. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Takk for tilbakemelding! Gulfargen er laget med vilje - vil at bildet skal se falmet ut. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Da bør du prøve med en litt varmere tone. Nå ser det bare radioaktiv ut. Ellers er det fint, men jeg veit ikke helt om felgen passer inn. Den ser litt for ny, moderne og ren ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå