Thatssomebaadnews Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Halla.. Fant ikke på noe bedre navn Denne leken går sånn; Jeg sier en setning, første bokstav i første ordet er A. Så sier nestemann en setning med første bokstav B, og sånn går det. Når du kommer til Å, starter du på A igjen. Eksempel: Alle barna måtte spise, untatt .. Bjarne, for han hadde spist. Crap, tenkte Bjarne. Det var for alle di andre barna spiste fiskekaker, og det var livretten til Bjarne. osv osv! Skjønneeer? Da starter jeg! Alle elgene bør ha refleksvest Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Bare det ikke går ut over deres hygiene. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Ca. 70% av norges befolkning syntes dette er ett godt forslag. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Derfor går staten inn med øremerkede midler. Lenke til kommentar
jegkjedermeg Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Enkelt og greit fordi dette er noe alle tjener på. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Frp mener dette vedtaket bør forkastes, og at pengene heller bør gå til flybilletter til asylsøkere som har fått avslag på asylsøknaden sin. - "Tull og fanteri," sier Dagfinn Høybråten, som hyller forslaget som om jesu krist hadde gjenoppstått. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Geir liker grusomme gruerier, neida jeg bare tuller jeg, det er kurt som er grusom! Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hjelp sa Jens da han tråkket i salaten Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Ikke faen, hylte siv jensen! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jensen mistet stemmen av å rope. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Kanskje du vil ha en repsils? Godt for halsen, sa Jens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå