Sovesofa Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Idag når jeg skrudde på pc`en så åpnet jo steam seg automatisk, da begynte den å laste ned masse greier, tenkte sikekrt det var no oppdateringer og lot den gå, så åpna cs seg automatisk, og tenkte jeg skulle gå inn på en server og se hva de nye instillingene var for no, første jeg oppdager er at jeg nesten ikke kommer inn på noen servere pga at protocollen min er for ny i forhold til serverne, på hendoldsvis 47 og 48 Nå kommer jeg inn på serverene, men med nesten engang fryser spillet, jeg logger meg ut og prøver å logge meg inn på en annen server, men da fryser hele spillet så jeg må bruke windowsknappen og lukke spillet derifra, noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Etter oppdatering av steam må alle serverene restarte, hvis de ikke har fått gjort det kommer en feil meldig. Du får prøve igjen senere. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 det har gått bra å komme inn nå, problemet er nå at spillet "fryser" Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har noe å gjøre med oppdateringa det også tror jeg. Likte ikke den oppdateringa. Kan lese mer HER Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 ja ser nok sånn ut, er så tåpelig ass, regner med at det går seg til etterhvert da er ikke no spes avhengig spiller bare ett par timer i uka så burde greie meg, men er forferdelig irriterende da Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvis du skal spille av HLTV demoer kan du bruke non-steam Lenke til kommentar
TekniskFeil Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 http://www.catchgamer.no/?module=news&...amp;newsId=8254 Mange på forumet har spøkefullt ment at dette er Valves forsøk på å si: "Too bad 1.6 is fucked. Please go play Source now." som fikk til svar "Jeg spiller faen meg heller kabal.." Godt mulig at Valve trekker updaten etterhvert. Vi får vente å se Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Godt mulig at Valve trekker updaten etterhvert. Vi får vente å se Tipper det blir en kald dag i helvete. Lenke til kommentar
Norgesmannen-Erlend Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 jeg fikk aldri noe problem med denne oppdatering :S hvorfor ikke? jeg installerte jo steam oppdateringen med en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå