Comma Chameleon Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Tenk nå også på kjemien i resten av laget. Om Celina skal spasere rett inn på laget etter å ha takket nei menge så gjør det noe med garderoben. Fotball er en lagsport, og med mindre du har bevist hva du kan (noe Celina ikke har) så blir du ikke satt på en pidestall foran resten av laget med en gang. 3 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Tenk nå også på kjemien i resten av laget. Om Celina skal spasere rett inn på laget etter å ha takket nei menge så gjør det noe med garderoben. Fotball er en lagsport, og med mindre du har bevist hva du kan (noe Celina ikke har) så blir du ikke satt på en pidestall foran resten av laget med en gang. Det er derfor en flink trener som greier å lære et lag med store egoer å jobbe sammen og respektere hverandre er verdt store penger. På toppnivået er dette en nødvendighet. Bob Bradley mente flere av hans norske spillere på Stabæk hadde det vanskelig å "express themselves " på fotballbanen, å vise sin egen stil/identitet. Det blir sikkert konflikt på et slikt lag når en spiller ønsker å "express themselves", særlig hvis han ikke er mye bedre enn andre spillere på laget. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Er ikke rart at vi med denne taper mentaliteten er bak fuckings Iran, Finland og Tunisia på fifa rankingen. Blir vel godt forbi av Kosovo når de blir anerkjent av FIFA som eget landslag. Faen meg jævla flaut. Dette er ikke den første gangen spillere velger andre nasjoner over Norge, fordi vi ikke evner til å løse konflikter og klare å få spillere med utenlandske røtter til å velge Norge. Blendahvite Norge der man får klippekort om man heter Fredrik, Kristoffer eller Anders. Ser man på diverse u-landslag, ser man at det så vidt er representert spillere med utenlandske røtter. Eneste spiller på U21 er Ghayas Zahid, du kan ikke fortelle meg at Petter Strand fra Sogndal og Fredrik Aursnes fra Sogndal er gode nok for U21 landslaget. Rafik Zekhnini var ikke en gang tatt ut til u-19 troppen som skulle til La Manga i går. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Tenk nå også på kjemien i resten av laget. Om Celina skal spasere rett inn på laget etter å ha takket nei menge så gjør det noe med garderoben. Fotball er en lagsport, og med mindre du har bevist hva du kan (noe Celina ikke har) så blir du ikke satt på en pidestall foran resten av laget med en gang. Helt enig. De som mener dette er akseptabel oppførsel av Celina bør ikke komme og si noe neste gang diskusjonen om klippekort kommer opp, ikke når de støtter det at spillere uten noen prestasjoner annet enn å spille i lyseblått skal ha full kontroll over hvor mye og om han skal spille. Og hvordan kan noen si at de liker oppførselen til Neymar og mene at vi trenger mer av det? Vi snakker om en spiller som, når han ikke fikn ta straffespark, sluttet å sentre til lagkameratene, sluttet å arbeide på banen og som kjeftet ut treneren. Neymar satte seg selv, og ble satt av andre, opp på en pidestall, og ikke kom her og si at Celina ville vært for Norge set Neymar var for Santos. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Celina kan kose seg med å spille for Kosovo. He will not be missed. Lukter failure lang vei når du har stjernenykker som akademispiller allerede. 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Hva mener dere om Nigel De Jong? Endret 10. februar 2016 av jjkoggan Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Det får aldri bli sånn at spillere kan 'true' seg inn på landslaget. Hvis han er blitt urettmessig behandlet, så ok(?). Men det tviler jeg på. De som driver med landslaget vet vel hvem de tror på til en hver tid. Er han god nok, vil han komme med. Men han må lære seg tålmodighet han også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Celina kan kose seg med å spille for Kosovo. He will not be missed. Lukter failure lang vei når du har stjernenykker som akademispiller allerede. Gjør det det? Er da flere store internasjonale stjerner som har hatt den mentaliteten og som fortsatt herjer på toppnivået. Zlatan er eksempel. Mange trodde vel Zlatan aldri kom til å komme dit han er i dag pga. egoet hans også. Heldigvis tar folk som MartinF feil veldig ofte når det kommer til talenter, og talentene som de svartmaler ender opp med å bli verdens beste fotballspillere bare år etter. Uheldigvis dreper den mentaliteten også mange talenter. Enda mer uheldigvis er den mentaliteten grunnsteinen til NFF. Derav er Norge et land hvor internasjonale fotballtalenter kommer i så sjelden vare. Endret 10. februar 2016 av Emils. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Fordi om Celinas far er en kuk i media burde NFF ha løst saken på en bedre måte. Hvorfor ikke besøke han i Manchester og ta en prat med han? Gi han en garanti for at han blir satset på å legge en plan for hvordan framtidsutsikten til Celina på landslaget ser ut. Dette er da snakk om en som lenge har vært blant de ypperste på Englands beste ungdomsakademi. Poenget er at NFF ikke har gjort nok for å beholde han. Jævla pinlig at fotballforbundet kommer ut å si at han så og si krever spilletid i media, dette er noe som burde ha blitt snakket mellom fotballforbundet og Celina internt i stedet for en kamp mellom faren til Celina og NFF i media. En av få ganger Langli faktisk ikke snakker bare bullshit: – Hvis Celina får innhopp nå og da på et av de beste lagene i Premier League, så vil han utvilsomt være landslagsaktuell. Derfor bør NFF ta initiativet og oppsøke han og familien i England. De bør legge fram for spiller, familie og agent hva de tenker. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Stjernenykker kan være en bra ting, og han kan være den nye Messi for min del, men å sette krav om spilletid går bare ikke. Laget kommer alltid først, og man bør ha en viss ærefrykt over å få representere et landslag uansett hvor god man er.Nå som han har fått PL-debuten så ville han mest sannsynlig blitt tatt ut i troppen til a-landslaget uansett, og fått spilletid allerede i treningskampene nå til våren. Hvis han virkelig er så utålmodig og heller vil spille for Kosovo så værsågod. Må si jeg skulle ønske å høre hva han selv har å si, ikke bare de passiv-agressive uttalelsene faren kommer med. For jeg mistenker at faren hans egentlig allerede har bestemt at sønnen skal spille for Kosovo. EDIT: Er også enig med Morten Langli. NFF burde ta turen over og legge frem en plan. Endret 10. februar 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Vil tro det blir problematisk å komme tilbake nå etterpå, for nå er vel situasjonen med han blitt dretet ut på en måte. Gjort er gjort Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) https://twitter.com/aslaknore/status/697340153191383041 Det norske landslaget setter ikke pris på spillere som blir klikker når de blir benket, har et temperament og er følelsesmennesker. Som anser det å sitte på benken som et nederlag. Det er derfor vi er stuck med Per Ciljan og co, og vi ikke har vært i et mesterskap på en milliard år. Endret 10. februar 2016 av Mchansern 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Word. For øvrig merkelig at folk sier at spillere ikke fortjener spesialbehandling. Hva med denne unge blonde Martin-gutten fra Drammen da? Burde aldri være en fasit på hvordan man skal behandle spillere, det må man vurdere fra spiller til spiller. At man ikke skal bryte prinsipper for å få en av de beste talentene vi har i Norge er jo sykt deprimerende. Celina er ikke god nok for Norge, men posterboyen Ødegaard, som jo er en del år yngre, er med i a-landslagstroppen. Utrolig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Jeg husker når Ødegaard og faren gikk ut i media og sa at dersom han ikke fikk spille fra start så nektet han å spille landskamper... Nei, vent nå... 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Bersant Celina ut i media og sier han IKKE krevde spilletid: Norges Fotballforbund (NFF) hevder at Bersant Celina (19) med hjelp fra sin far Eduar krevde spilletid for Norge, skriver VG. - Bare tull, hevder spilleren overfor TV 2. Forrige uke ble det slått fast at Manchester City-talentet Bersant Celina velger landslagsfotball med Kosovo framfor Norge. Overfor VG forteller NFFs kommunikasjonssjef Yngve Haavik at forbundet ikke kunne akseptere betingelsene som ble framsatt av far og sønn Celina. - Det vi kan si er at det nærmest ble det vi opplevde som en forhandlingssituasjon rundt spilletid, og slik kan vi ikke operere. Det er ingen tvil om at NFF ved landslagsledelsen har ønsket at Celina skal spille for Norge. Men ønsket må være gjensidig og uten betingelser når det gjelder spilletid. Det er landslagssjefen som til enhver tid må bestemme hvem som starter og hvem som skal komme innpå. Det tror jeg alle skjønner, sier Haavik til avisen. Overfor TV 2 avviser Bersant Celina at han framsatte krav om spilletid. - Jeg vil ikke kommentere noe, men jeg kan si at det bare er tull at vi krevde spilletid. Jeg krevde bare å få den muligheten jeg hadde fortjent, sier Manchester City-spilleren til kanalen. Eduar Celina, 19-åringens far, sier på sin side at sønnen ikke kunne bidra ved å sitte på benken. - Bersant var villig å spille og gi sitt bidrag til det norske landet og landslaget. Det kunne han ikke ved å sitte på tribunen eller bare med tre minutter spilletid. Vi skal heie på landslaget og ønsker dem alt bra, sier han til VG. Faen for en vits dette er. Skandale at fotballforbundet har gjort dette til en mediesak. Gjeng med amatører. At folk støtter denne kompisgjengen er utrolig, gleder meg til Hallén er borte. Semb og Høgmo må vi dessverre forholde oss til i flere år, men folk må få opp øynene for menneskene som ødelegger norsk fotballs framtid. På tide å ta et oppgjør med denne idiotigjengen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Selvfølgelig skal han ut og benekte dette nå... Hæslig familie! Er så glad vi slipper å ha noe med denne idioten å gjøre fremover. 5 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Selvsagt går han ut og benekter noe han mener er ren svada? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Gi meg èn god grunn til å tro på han eller familien? Det var de som trakk seg fra landslaget etter fire minutter. Han sier til og med i artikkelen "Jeg krevde bare å få den muligheten jeg hadde fortjent" (!!!)... Fyren er en komplett idiot! Du er 19 år, du skal ikke kreve en dritt! Og du har heller ikke gjort deg fortjent til noe som helst når du nektet å spille U-ball i flere år, før du ombestemmer deg. 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Sysn det er dumt at de er så utålmodige. Han har jo allverdens tid på seg til å få sjansen, hvorfor må det skje på flekken? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Faren til Celina virker som en gigantisk tosk. Skulle ikke forundre meg om alle disse problemene kan spores tilbake til han. Bryr meg for øvrig lite om hvilket landslag gutten velger. Han kommer ut som taperen uansett, siden både Norge og Kosovo er forferdelig dårlige i forhold til klubben han spiller for til daglig. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå