MartinF Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Alle stemmene til NøFF gikk til Mascherano. Forstå det den som kan. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Trykk inn på bildet Latias la ut. Da kommer jeg til en twitterkonto? Fant ikke noe om Rooney sin 14. plass der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Trykk inn på bildet Latias la ut. Da kommer jeg til en twitterkonto? Fant ikke noe om Rooney sin 14. plass der. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Trykk inn på bildet Latias la ut.Da kommer jeg til en twitterkonto? Fant ikke noe om Rooney sin 14. plass der. Over det igjen (bildet som Martin nettopp la ut). Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Fy flate hvor trøtt/sløv jeg er Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Ganske drastisk tiltak for å prøve å øke markedsverdien. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Bra at Adecco ikke lenger er sponsor her. Minst en på hvert lag måtte ha vært der gjennom attføringstiltak fra NAV. Men en helt vanvittig sak. Jeg syns jeg har lest at de må også få så-og-så mye spilletid, men er ikke sikker på om det stemmer. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Enda en god grunn til å rykke opp til toppdivisjonen.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Kineserne fortsetter å leke seg: Jackson Martínez på vei til Scolaris Guangzhou Evergrande for 45 € mill i følge Cadena Ser. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Endelig har noen skrevet en god kronikk om at det norske fotballforbundet er noen jævla idioter når det kommer til Bersant Celina. http://www.vg.no/nyheter/meninger/norsk-fotball/les-miserables/a/23612753/ Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Har vel knapt blitt omtalt og skrevet om fordi han ikke har blondt hår og et norsk navn. Alsaker nevnte jo omtrent ikke Celina da han kom innpå, men når Ødegaard slår en tunell på trening ja da kommer Tv2 med runkingen sin med engang. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Enig. Merket selv hvor lite han ble nevnt, men de har begynt å vise kampene til Reals reservelag fordi Ødegaard spiller der, VG også, på liveteksting. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Tenk deg å være Manchester City-spiller, og bli kalt inn til U-landslagskamp for Norge, et av de aller svakeste fotballagene i Europa. OGSÅ FÅR DU ET PAR MINUTTERS SPILLETID FORDI BENKESLITERE FRA DIVERSE LAG I TIPPELIGAEN SPILLER. Det er så mye som er galt med det norske landslaget at jeg nesten ikke har lyst til å følge det lenger. Endret 9. februar 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Enig. Det er direkte trist hvordan ledelsen på landslaget holder på. Det er en grunn til at enkelte spillere er i utlandet og store ligaer, mens andre spiller fast i tippeligaen. Her burde vi behandle de deretter også. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 http://www.tv2.no/sport/8024005/ Bersant Celina har ikke hørt fra NFF etter Manchester City-debuten. – Vi har ikke hørt noen ting, og forventer det heller ikke. Bersant spiller for Kosovo. De er kjempestolte av ham og både landslagsledelsen og forbundet har ringt og gratulert oss etter debuten mot Leicester. I Kosovo vet de hvordan man skal behandle slike skikkelser. Det gjør ikke NFF. Det er fordi Kosovo vet at han er en svært god spiller og ønsker han på landslaget. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 NFF har rett og slett driti på draget. På tide at ledelsen trekker seg slik at norsk fotball kan vokse internasjonalt. Når f.eks. Island, et land med ca. 320.000 innbyggere er 5 ganger bedre enn Norge på over 5 millioner innbyggere så er noe alvorlig galt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Det er ikke rart at Island er LANGT bedre enn Norge i fotball når norsk treningskultur ikke akkurat er den korrekte måten man skal lage internasjonale toppspillere på. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Det er ikke rart at Island er LANGT bedre enn Norge i fotball når norsk treningskultur ikke akkurat er den korrekte måten man skal lage internasjonale toppspillere på.Hva er galt med treningskulturen i Norge ? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Alt. Viktigste er jo å delta!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå