Espp Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Så du mener at tilfellet over med Varatti er vanskelig å dømme? Enkelte ganger er det helt tydelig hva spillerne er ute etter. 1 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 (endret) Den der er selvfølgelig enkel, på samme måte som Luis Suarez' hands mot Ghana. Problemet kommer når dommeren må vurdere hva som er et forsøk på å ta ball og ikke. Mer kompliserte regler og flere avgjørelser som dommeren må ta på skjønn er virkelig ikke veien å gå. Endret 11. januar 2016 av DurinVIII 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Mye rart på den listen, men det er det jo alltid fra denne kåringen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 (endret) Ballon D´Or for Messi. Er vel ikke noen overraskelse. Årets lag er som vanlig mye tull. Hvordan de i det hele tatt har klart å få inn 4 RM-spillere inn der, like mange som Barcelona som vant 5 (?) troféer ifjor er uforståelig. I forhold til selve Ballon D´Or-kåringen så føler jeg at XI baserer seg mest på rykte og navn. Om en spiller var sykt god i 3 sesonger på rad og veldig mye dårligere sesongen etter så har han likevel en rimelig god sjanse på å havne der. Det handler egentlig bare om mediefokus. Endret 11. januar 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Ballon D`Or er verdens kjedeligste event. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Ballon d'or er latterlig, årets lag ihvertfall. Snakk om å bare plukke de største navnene ut av hatten. Iniesta har klippekort der Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Det at ikke Alaba er på den listen er helt vanvittig (de beste 11), men jeg gidder egentlig ikke bry meg. Kåringen er like latterlig hvert år. Lenke til kommentar
magb Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Selv om det blir en merkelig lagoppstilling, burde Suarez blitt byttet inn mot en fra midtbanen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Nei, det verste jeg ser er drømmelag osv. satt opp med 4-5 spisser bare for å trøkke flest mulig spisser inn på laget. Det skal jo være et drømmeLAG, ikke "hva er mine favorittspillere". Det tar seg faen ikke ut. Forresten artig at El Roon er den 14. beste spissen i verden, haha. 1 Lenke til kommentar
magb Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Tror nok Messi/Suarez/Neymar/Ronaldo ikke bare er verdens fire beste spisser, men også verdens fire beste offansive midtbanespillere. Så det ville ikke vært veldig rart å plassert en av de på midtbanen i ett drømmelag. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hvorfor Rooney er satt opp som nummer 14 er et jævla godt spørsmål. Ikke var han god ifjor og ikke var han noe særlig til spiss før til høsten. Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Han var ok første høsten under LvG. Etter det så har han vel hatt en skikkelig god kamp, og det var mot City i april 2015... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Forresten artig at El Roon er den 14. beste spissen i verden, haha. Mens Giroud ikke er topp 15 engang. Ikke at jeg mener han er world class, men han har da utvilsomt vært bedre en Runi det siste året?! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hvem er det som ikke har vært bedre enn Rooney? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Hvem er det som ikke har vært bedre enn Rooney? Falcao. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Hvor finner jeg den listen, egentlig? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Haha, Falcao ja.. Trykk inn på bildet Latias la ut. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Det er jo pga. skada folk som Per Ciljan Skjelbred at slike ting blir et helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå