Patrick123 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Er ikke uttrykket egentlig "sin fars sønn"? Men journalister er flinke til å sjanse på uttrykk og så bomme grovt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Roy Hodgson har nå 3 backer og 3/4 midtstoppere (Dier er kanskje omskolert til midtbane?) på banen, for å sikre inn en 2-0-seier i en privatlandskamp. Clyne, Bertrand, Gibbs, Stones, Cahill, Jones og Dier... Endret 17. november 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Hvert mesterskap vurderer jeg å sette et par hundrelapper på Frankrike som vinner, men så kommer jeg på at Frankrikes landslag består av franskmenn. Lenke til kommentar
blured Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Uansett imponerende å vinne 2-0 over Frankrike, da de var gode mot Tyskland for noen dager siden. Men kan nok se for meg at spillerne er ganske så preget etter helgen. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Hvert mesterskap vurderer jeg å sette et par hundrelapper på Frankrike som vinner, men så kommer jeg på at Frankrikes landslag består av franskmenn.Som vant i 98, 2000 og spilte finale i 2006? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Brutal skade i VM-kvaliken mellom Honduras og Mexico: https://vine.co/v/iuZvdvMvWHa 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Hvert mesterskap vurderer jeg å sette et par hundrelapper på Frankrike som vinner, men så kommer jeg på at Frankrikes landslag består av franskmenn.Som vant i 98, 2000 og spilte finale i 2006? Yes, på papiret har de et lag som lett kan gå til finalen i EM på hjemmebane nå. Det er derfor det frister. De har kvalitet i absolutt alle ledd på banen med god backup også. Problemet er kun lagmoral / store egoer / splid. Håper de får ordnet det til dette mesterskapet. Unner de alt godt i et mesterskap nå. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Det franske landslaget er noe for seg selv. Den ene skandalen etter den andre. Ikke tilfeldig at dette tullet med sextapen til Valbuena og Benzema kom ut. Endret 17. november 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Elsker å spille med Frankrike på Fifa. Synd de aldri får utnyttet potensialet sitt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Brutal skade i VM-kvaliken mellom Honduras og Mexico: https://vine.co/v/iuZvdvMvWHa Å satan! 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Brutal skade i VM-kvaliken mellom Honduras og Mexico: https://vine.co/v/iuZvdvMvWHa Det er til å kaste opp Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) Garrido(som ble skadet) spiller i MLS med Houston. Tror ikke han spiller fotball igjen dessverre. CONCACAF kan være brutalt, særlig med dårlige dommere som tåler mye vold og fotbpallbaner som ingen europeer ville spille på. Urin og dritt ofte kastes på spillerne, høyttalere og fans lager mye bråk utenfor hotellene hele natten, bare for å irritere det andre landslaget CONCACAF is not for sissies! Endret 19. november 2015 av jjkoggan Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg leste at han blir ute minst i ett år. Så det er mulig at han kommer tilbake på profesjonelt nivå, men tiden vil vise. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Det var jo ingen stygg handling det der? Et stygt stygt uhell. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Brutal skade i VM-kvaliken mellom Honduras og Mexico: https://vine.co/v/iuZvdvMvWHa 2 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 same old same old masse La Liga, ser de bare på den eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Gjelder bare CL/EL. At det ikke er noen PL-spillere der er ingen sjokk. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Vilt at Suarez kan utelukkes. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå