Sir Game Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fy faen. Hvis dette er sant må det jo være helt vanvittig. Håper det går til helvete for City slik som de holder på, tror de kan kjøpe seg til suksess. Det hjelper ikke alltid å ha en bønsj med stjerner på laget. De må fungere og. Ler av shitty. Det er nok veldig få som gidder å gå til en klubb som aldri kommer til å vinne en dritt uansett. Robinho dro jo fordi han følte at han ikke hadde noe valg og jeg er temmelig sikker på at han ønsker seg til Chelsea nå. Han sier jo t.o.m at han vil vinne ting. Yeah right, han gidder å bli med på å "bygge et storlag." Tror jeg ikke en dritt på. Mot oss stod han å ristet på hodet hver gang lagkammeratene slo bort håpløse passninger, sånt gidder ikke Kaka og co. Shitty kommer til å kjøpe mange nye spillere og sikkert bli endel forsterket, men det blir ikke noe topp 4. Husk på at Chelsea alt var en mer profilert klubb internasjonalt da RA kom. Gleder meg til Rosenborg tap i kveld. Møkkaklubb som tror de er verdensmestere. Håper Stabæk tar over som vårt lille innslag i Europa heretter Clattenburg er jo håpløs... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det var vel Rob Styles. Hvis du tenker på det som ble straffespark og utligning til Chelsea i kampen Torres scorte debutmålet sitt. Andre Marriner er for øvrig den jeg synes er dårligst per i dag. Blir redd bare han er fjerdedommer. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg tror nok ikke mangen stjernespillere ønsker å dra til et kjøplag som City! Får håpe folka er nok profilerte til å skjønne hvor dumt det er ass.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Gleder meg til Rosenborg tap i kveld. Møkkaklubb som tror de er verdensmestere. Håper Stabæk tar over som vårt lille innslag i Europa heretter Vil se at vi pisser på FCK og at Solbakken holder temmelig kjeft videre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Seriøst! Banen i Parken er jo helt forferdelig! Haha. Har de hengt opp "fake" tribune bak målet til Rosenborg? :!: Endret 4. desember 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ikke så mye værre enn sølepytten Lerkendal Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 "0 - 1 IVERSEN. Sionko går i bakken med store smerter. RBK fortsetter og Strand spilles fri i feltet. Han legger ballen ut til Iversen som setter ballen enkelt i mål. 1-0!" Typisk RBK Lenke til kommentar
JRL Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 så ut som en grei takling det der Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Om du så målet, så var det en helt ren takling, og han fikk vondt i foten, ikke hodet. Og målet kom 10 sek etter Dorsin traff han. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg bare kopierte fra VG, var litt tull av meg. Ser ikke på sånne kamper Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 VG er tull i seg selv. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har ikke vært hjemmedømming for å si det sånn Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvordan er situasjonen til RBK mtp. gruppen osv. i UEFA Cupen egentlig? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 De må ha en del hjelp ja. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Av dommeren eller i gruppespilet? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 I alle fall gruppespillet. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg bare kopierte fra VG, var litt tull av meg. Ser ikke på sånne kamper Denne kampen har faktisk vært jævlig underholdende. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ok, skal vurdere å se litt av andre omgangen da. Hvilken kanal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå