Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tror jeg ikke noe på etter å ha lest Maren Mjeldes uttalelser. Og styrets forklaring også, for så vidt.

Hadde ikke fått med meg det. Det er en tråd på vgd om saken der en fyr sier at det er en sak mellom Nordlie og en enkeltspiller. Og en journalist i HGSD avis vet visstnok hva som egentlig har skjedd. Så det kommer nok ut i dagen snart.

Lenke til kommentar

Ja, er jo helt forjævlig å jobbe i 10-15 år også pensjonere seg med mer pesos på konto enn jeg kan telle.

Stakkars folk.

Samtidig som de svømmer i luksus og tjener nevnte pesos ved å gjøre noe de elsket som barn/ung.

Kan tenke meg yrkesgrupper som har like store yrkesrelaterte problemer eller krav og tjener langt langt mindre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://www.nrk.no/sport/de-forhatte-klubbeierne-1.12618100- artikkel om de forhatte klubbeierne.

På lista finner vi blant annet mitt Hull's Allam, fyren som ser ut til å mislike historie, navn og tilhørighet.. Litt usikker på hva som er status i navnesaken nå, men jeg er rimelig sikker på at han klarer å endre navnet til Hull Tigers på ett eller annet tidspunkt, så lenge han blir sittende. Hjemmesida ble i fjor (tror jeg) endra fra Hullcityafc til Hullcitytigers. Små steg. Og jeg misliker det :(

(Ler dog av at dette er toppsaken på NRK.no akkurat nå. Da er det lite som skjer i verden, gitt..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...