Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Finnes det en tråd for Toppserien? Noen som har antakelser om hvorfor Nordlie måtte gå rett før serieslutt? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Finnes det en tråd for Toppserien? Noen som har antakelser om hvorfor Nordlie måtte gå rett før serieslutt? Han har vel selv uttalt at det var pga helse og familie. Antakeligvis har vel han selv eller noen nær han fått en alvorlig sykdom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det tror jeg ikke noe på etter å ha lest Maren Mjeldes uttalelser. Og styrets forklaring også, for så vidt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det er ikke ukjent at man blir lei Tom Nordlie etter et par "uker/måneder/år". Veldig krevende og slitsom fyr. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Det tror jeg ikke noe på etter å ha lest Maren Mjeldes uttalelser. Og styrets forklaring også, for så vidt. Hadde ikke fått med meg det. Det er en tråd på vgd om saken der en fyr sier at det er en sak mellom Nordlie og en enkeltspiller. Og en journalist i HGSD avis vet visstnok hva som egentlig har skjedd. Så det kommer nok ut i dagen snart. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Må egentlig være et dritt liv å være fotballspiller når jeg ser på det. Hvertfall på litt høyt plan Hvor mange helger har en fotballspiller fri året? 3, 4? Ikke alcohol nesten og..Reiser og stress hele tida. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Ja, er jo helt forjævlig å jobbe i 10-15 år også pensjonere seg med mer pesos på konto enn jeg kan telle. Stakkars folk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Ja, er jo helt forjævlig å jobbe i 10-15 år også pensjonere seg med mer pesos på konto enn jeg kan telle. Stakkars folk. Samtidig som de svømmer i luksus og tjener nevnte pesos ved å gjøre noe de elsket som barn/ung. Kan tenke meg yrkesgrupper som har like store yrkesrelaterte problemer eller krav og tjener langt langt mindre. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Med de lønningene fotballspillere i de største ligaene har så hadde jeg byttet plass any day of the week. Lite ferie og fritid, men mye av jobben deres går ut på å holde seg i god form og det i seg selv gir helsefordeler. Synd for de som blir skadet ofte dog. Men igjen, dem pesos er verdt det Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Johan Cruyff har fått kreft. http://www.tv2.no/2015/10/22/sport/fotball/7533557 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Lol. Tipper dette fører til mer buing i fra flere lag. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Idiotisk å skulle straffe dem for noe sånt. Fansen må jo nesten få rope hva de vil så lenge det er innenfor lovverket. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Det er litt autoritært, ja. Men å bue på hymnen kan jeg ikke se noen grunn for, annet enn at de sitter med dårlige minner Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Tror det var pga FFP Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 http://www.tv2.no/2015/10/27/sport/7553869 Nytt apartheid-system? Dumt at klubber må gjøre tiltak mot rasisme, men dette blir feil. http://www.nrk.no/sognogfjordane/dommaren-heldt-rundt-og-troysta-alvorleg-skadd-spelar-1.12622948 5.divisjon spiller med forferdelig skade. NB: Sterke bilder på linken! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Hvem mener dere bør vinne? http://m.fifa.com/ballon-dor/puskas-award/ Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Mange fine mål, men Tevez eller Messi synes nå jeg. Syns det å dra av 3-4 spillere er vanskeligere enn et langskudd/volley. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 http://www.nrk.no/sport/de-forhatte-klubbeierne-1.12618100- artikkel om de forhatte klubbeierne. På lista finner vi blant annet mitt Hull's Allam, fyren som ser ut til å mislike historie, navn og tilhørighet.. Litt usikker på hva som er status i navnesaken nå, men jeg er rimelig sikker på at han klarer å endre navnet til Hull Tigers på ett eller annet tidspunkt, så lenge han blir sittende. Hjemmesida ble i fjor (tror jeg) endra fra Hullcityafc til Hullcitytigers. Små steg. Og jeg misliker det (Ler dog av at dette er toppsaken på NRK.no akkurat nå. Da er det lite som skjer i verden, gitt..) Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Grei artikel det der. Jeg liker at de skriver litt slikt også og ikke kun om flyktninger, krig og drap. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Neymar. Andre målet mot Villarreal (3-0). Helt greit det der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå