jjkoggan Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 OK, ingen mer prat om MLS. Jeg ønsker ikke å irriterer dere lengre. I utgangspunktet hadde poenget mitt lite å gjøre med MLS. Det var heller at det finnes andre ligaer og land som påvirkes av Qatar VM I November, bade positivt og negativt, alt I VM dreier seg ikke rundt Europa. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Hvorfor det @jjkoggan? Men all prat om MLS trenger vel ikke være MLS vs noe? Selvfølgelig kommer sammenligning opp lett. Jeg liker å se fotball uten å ha noe prefreranse til lagene. Og det er herligt uten alle protestene på dommeravgjørelser, som i Europa (sammenligning). Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Hvorfor det @jjkoggan? Men all prat om MLS trenger vel ikke være MLS vs noe? Selvfølgelig kommer sammenligning opp lett. Jeg liker å se fotball uten å ha noe prefreranse til lagene. Og det er herligt uten alle protestene på dommeravgjørelser, som i Europa (sammenligning).Jeg klarer ikke å svare på spørsmålet 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg tror ikke at denne tråden var ment til lange og store diskusjoner som dette, men heller kamper og andre saker som ikke har egne tråder eller kategorier.Bundesliga vi kan diskutere, ser det ut Bayern - Wolfsburg 0-1 ved pause Lewandowski kommer inn. Bayern - Wolfsburg 5-1 etter 60 minutter Lewandowski 51' Lewandowski 52' Lewandowski 54' Lewandowski 56 Lewandowski 60' Utrolig hva! 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Leste du innlegget mitt som kom senere hvor jeg nevnte grunnen til at jeg ikke skrev dette i Bundesliga-tråden? Det er en ting å nevne at en spiller har scoret 5 mål på 5 minutter og en helt annen ting å snakke om hvordan MLS kommer til å bli omtrent like stort som de 4 største europeiske ligaene sånn 1 gang per måned. Nå er jeg helt klar over at du egentlig ikke startet den diskusjonen, jeg reagerte heller ikke på at du skrev om det, jeg svarte bare på noen av kommentarene over da det virket litt utydelig hva denne tråden egentlig er til. I førsteposten står det: Dette forumet trenger en skravletråd! Og, den skal dere få her og nå . Intensjonen er enkel, i denne tråden snakkes det om alle kamper som går, hvordan det går og ikke går med ulike lag, mål som scores osv - altså ALL generell fotballprat som ikke passer inn i ditt eget lags egen tråd! Så jeg var ikke helt av sporet ved å skrive det her. Posten min var jo mest for å kommentere hvor utrolig god Lewandowski er og mindre om Bayern, altså sånn "pub-prat". Jeg synes egentlig ikke at det er helt feil å diskutere hele fremtiden til MLS her da du kobler det sammen med de europeiske ligaene, men siden det har vært så mange diskusjoner rundt det før i MLS-tråden så kunne det gjerne ha blitt tatt opp i samme tråd. Og igjen, ja jeg vet at du ikke tok det opp, men kommentaren min som du siterte var heller ikke rettet mot samtaleemne. Endret 29. september 2015 av Mr. President™ 3 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Leste du innlegget mitt som kom senere hvor jeg nevnte grunnen til at jeg ikke skrev dette i Bundesliga-tråden? Det er en ting å nevne at en spiller har scoret 5 mål på 5 minutter og en helt annen ting å snakke om hvordan MLS kommer til å bli omtrent like stort som de 4 største europeiske ligaene sånn 1 gang per måned. En gang i måned er en stor overdrivelse. MLS ble nevnt en gang av meg i Januar, en gang mars i denne tråden. Det finnes utallige antall andre saker som gjentas igjen og igjen uten å skape uro hver gang det nevnes. Jeg gir meg. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hvorfor andre her reagerte slik som de gjorde får du spørre de om, men jeg antar at det rett og slett er fordi denne diskusjonen kommer opp nesten hver gang MLS nevnes (ja, overdrev litt). Uansett, som jeg nevnte så har jeg sett at du egentlig bare ville påpeke at det ikke bare er de europeiske ligaene som vil påvirkes av VM 2022 før flere andre begynte å argumentere for at MLS ikke vil være særlig stort innen den tid. Jeg kunne ærlig talt ikke ha brydd meg mindre om diskusjonen hadde fortsatt, jeg skrev bare det jeg antydet fra førsteposten så jeg forstår ikke helt hvorfor du "angriper" meg med dette. Jeg synes bare man gjerne kan ta det opp i MLS-tråden da det har blitt diskutert der før og at det ellers ikke er så mye aktivitet der. Men igjen, det er egentlig ikke din feil at det ble tatt opp her. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hvorfor andre her reagerte slik som de gjorde får du spørre de om, men jeg antar at det rett og slett er fordi denne diskusjonen kommer opp nesten hver gang MLS nevnes (ja, overdrev litt). Uansett, som jeg nevnte så har jeg sett at du egentlig bare ville påpeke at det ikke bare er de europeiske ligaene som vil påvirkes av VM 2022 før flere andre begynte å argumentere for at MLS ikke vil være særlig stort innen den tid. Jeg kunne ærlig talt ikke ha brydd meg mindre om diskusjonen hadde fortsatt, jeg skrev bare det jeg antydet fra førsteposten så jeg forstår ikke helt hvorfor du "angriper" meg med dette. Jeg synes bare man gjerne kan ta det opp i MLS-tråden da det har blitt diskutert der før og at det ellers ikke er så mye aktivitet der. Men igjen, det er egentlig ikke din feil at det ble tatt opp her. Jeg mente ikke å angripe deg, bare overdrivelsene. Min feil, ser det ut, var å svare på et innlegg rettet mot meg som jeg mente var feilete. Det ga inntrykket at hensikten min var å gjenta noe som kom opp to ganger i de siste 8 måneder(ikke hver måned) og som ikke passer inn i en overfladisk "prat" tråd. Neste gang så svarer jeg aldri på noe spørsmål om MLS Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Kjører på med enda litt mer MLS jeg da... 7 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Høhøhø, i mitt hode litt rett! Det skal sies at Gerrard fortjener et ligatrofe! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Claudio Bravo - Barcelona Javier Mascherano - Barcelona Andres Iniesta - Barcelona Lionel Messi - Barcelona Ivan Rakitic - Barcelona Neymar - Barcelona Luis Suarez - Barcelona Gareth Bale - Real Madrid Karim Benzema - Real Madrid Sergio Ramos - Real Madrid Cristiano Ronaldo - Real Madrid Luka Modric - Real Madrid James Rodriguez - Real Madrid Toni Kroos - Real Madrid Giorgio Chiellini - Juventus Paul Pogba - Juventus Alvaro Morata - Juventus Arturo Vidal - Juventus/Bayern Andrea Pirlo - Juventus/NYCFC Carlos Tevez - Juventus/Boca Robert Lewandowski - Bayern Arjen Robben - Bayern David Alaba - Bayern Thomas Muller - Bayern Manuel Neuer - Bayern Wilfried Bony - Manchester City Yaya Toure - Manchester City Sergio Aguero - Manchester City Nicolas Otamendi - valencia/Manchester City Kevin de Bruyne - Wolfsburg/Manchester City Diego Costa - Chelsea Willian - Chelsea Thibaut Courtois - Chelsea Eden Hazard - Chelsea Edinson Cavani - PSG Zlatan Ibrahimovic - PSG Javier Pastore - PSG Wayne Rooney - Manchester United David de Gea - Manchester United Memphis Depay - PSV/Manchester United David Ospina - Arsenal Alexis Sanchez - Arsenal Antoine Griezmann - Atletico Madrid Jackson Martinez - Porto/Atletico Madrid Carlos Bacca - Sevilla/AC Milan Giovani dos Santos - Villarreal/LA Galaxy Phillippe Coutinho - Liverpool Son Heung-Min - Leverkusen/Tottenham Christian Atsu - Everton/Bournemouth Paolo Guerrero - Flamengo/Corinthians Eduardo Vargas - QPR/Hoffenheim Gary Medel - Inter Harry Kane - Tottenham Alexandre Lacazette - Lyon Andres Guardado - PSV Carlos Sanchez - River Plate Andre Ayew - Marseille/Swansea Massimo Luongo - Swindon/QPR Shinji Okazaki - Mainz/Leicester De nominerte til Ballon d'Or. Her var det virkelig mye rart. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Ja, det kan du trygt si! Og mest av alt, hvor i alle dager er Lahm? Bilde som viser de kanskje største blemmene. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Mange finer kamper i dag, tilfeldig?Everton - Liverpool 13:45Arsenal - Manchester United 17:00Atletico Madrid - Real Madrid 20:30Bayern Munchen - Dortmund 17:30Milan - Napoli 20:45Palermo - Roma 15:00PSG - Marseille 21:00 Ajax - PSV 14:30 Endret 4. oktober 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 For å ikke nevne Kristiansund-Brann. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Er det noen som har rettighetene til fransk fotball? Vil gjerne se PSG - Marseille. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Ups... Endret 4. oktober 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 For å ikke nevne Kristiansund-Brann. Heia Brann Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Bayern München er fuckings ustoppelige. Uten tvil verdens beste lag i formen de er i nå. Alle lag har formdupper, og taper en gang i blant i ligaen, men ikke Bayern. De har en sinnsyk bredde, og en evne til å ALLTID score selv om de ser ut til å miste poeng. Det er helt utrolig at de klarer å være så konsistente. Jeg fatter det ikke. Men uansett, gratulerer med ligagullet etter 8 spilte runder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå