Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke at denne tråden var ment til lange og store diskusjoner som dette, men heller kamper og andre saker som ikke har egne tråder eller kategorier.

Bundesliga vi kan diskutere, ser det ut

 

Bayern - Wolfsburg 0-1 ved pause

 

Lewandowski kommer inn.

 

Bayern - Wolfsburg 5-1 etter 60 minutter

Lewandowski 51'

Lewandowski 52'

Lewandowski 54'

Lewandowski 56

Lewandowski 60'

 

Utrolig hva!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leste du innlegget mitt som kom senere hvor jeg nevnte grunnen til at jeg ikke skrev dette i Bundesliga-tråden?

Det er en ting å nevne at en spiller har scoret 5 mål på 5 minutter og en helt annen ting å snakke om hvordan MLS kommer til å bli omtrent like stort som de 4 største europeiske ligaene sånn 1 gang per måned. Nå er jeg helt klar over at du egentlig ikke startet den diskusjonen, jeg reagerte heller ikke på at du skrev om det, jeg svarte bare på noen av kommentarene over da det virket litt utydelig hva denne tråden egentlig er til. I førsteposten står det:

 

 

Dette forumet trenger en skravletråd! Og, den skal dere få her og nå smile.gif. Intensjonen er enkel, i denne tråden snakkes det om alle kamper som går, hvordan det går og ikke går med ulike lag, mål som scores osv - altså ALL generell fotballprat som ikke passer inn i ditt eget lags egen tråd!

 

Så jeg var ikke helt av sporet ved å skrive det her. Posten min var jo mest for å kommentere hvor utrolig god Lewandowski er og mindre om Bayern, altså sånn "pub-prat".

Jeg synes egentlig ikke at det er helt feil å diskutere hele fremtiden til MLS her da du kobler det sammen med de europeiske ligaene, men siden det har vært så mange diskusjoner rundt det før i MLS-tråden så kunne det gjerne ha blitt tatt opp i samme tråd. Og igjen, ja jeg vet at du ikke tok det opp, men kommentaren min som du siterte var heller ikke rettet mot samtaleemne. 

Endret av Mr. President™
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Leste du innlegget mitt som kom senere hvor jeg nevnte grunnen til at jeg ikke skrev dette i Bundesliga-tråden?

Det er en ting å nevne at en spiller har scoret 5 mål på 5 minutter og en helt annen ting å snakke om hvordan MLS kommer til å bli omtrent like stort som de 4 største europeiske ligaene sånn 1 gang per måned.

En gang i måned er en stor overdrivelse. MLS ble nevnt en gang av meg i Januar, en gang mars i denne tråden. Det finnes utallige antall andre saker som gjentas igjen og igjen uten å skape uro hver gang det nevnes. Jeg gir meg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor andre her reagerte slik som de gjorde får du spørre de om, men jeg antar at det rett og slett er fordi denne diskusjonen kommer opp nesten hver gang MLS nevnes (ja, overdrev litt). Uansett, som jeg nevnte så har jeg sett at du egentlig bare ville påpeke at det ikke bare er de europeiske ligaene som vil påvirkes av VM 2022 før flere andre begynte å argumentere for at MLS ikke vil være særlig stort innen den tid.

Jeg kunne ærlig talt ikke ha brydd meg mindre om diskusjonen hadde fortsatt, jeg skrev bare det jeg antydet fra førsteposten så jeg forstår ikke helt hvorfor du "angriper" meg med dette.  Jeg synes bare man gjerne kan ta det opp i MLS-tråden da det har blitt diskutert der før og at det ellers ikke er så mye aktivitet der. Men igjen, det er egentlig ikke din feil at det ble tatt opp her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor andre her reagerte slik som de gjorde får du spørre de om, men jeg antar at det rett og slett er fordi denne diskusjonen kommer opp nesten hver gang MLS nevnes (ja, overdrev litt). Uansett, som jeg nevnte så har jeg sett at du egentlig bare ville påpeke at det ikke bare er de europeiske ligaene som vil påvirkes av VM 2022 før flere andre begynte å argumentere for at MLS ikke vil være særlig stort innen den tid.

Jeg kunne ærlig talt ikke ha brydd meg mindre om diskusjonen hadde fortsatt, jeg skrev bare det jeg antydet fra førsteposten så jeg forstår ikke helt hvorfor du "angriper" meg med dette. Jeg synes bare man gjerne kan ta det opp i MLS-tråden da det har blitt diskutert der før og at det ellers ikke er så mye aktivitet der. Men igjen, det er egentlig ikke din feil at det ble tatt opp her.

Jeg mente ikke å angripe deg, bare overdrivelsene.

Min feil, ser det ut, var å svare på et innlegg rettet mot meg som jeg mente var feilete. Det ga inntrykket at hensikten min var å gjenta noe som kom opp to ganger i de siste 8 måneder(ikke hver måned) og som ikke passer inn i en overfladisk "prat" tråd.

 

Neste gang så svarer jeg aldri på noe spørsmål om MLS

Lenke til kommentar

Claudio Bravo - Barcelona

Javier Mascherano - Barcelona

Andres Iniesta - Barcelona

Lionel Messi - Barcelona

Ivan Rakitic - Barcelona

Neymar - Barcelona

Luis Suarez - Barcelona

Gareth Bale - Real Madrid

Karim Benzema - Real Madrid

Sergio Ramos - Real Madrid

Cristiano Ronaldo - Real Madrid

Luka Modric - Real Madrid

James Rodriguez - Real Madrid

Toni Kroos - Real Madrid

Giorgio Chiellini - Juventus

Paul Pogba - Juventus

Alvaro Morata - Juventus

Arturo Vidal - Juventus/Bayern

Andrea Pirlo - Juventus/NYCFC

Carlos Tevez - Juventus/Boca

Robert Lewandowski - Bayern

Arjen Robben - Bayern

David Alaba - Bayern

Thomas Muller - Bayern

Manuel Neuer - Bayern

Wilfried Bony - Manchester City

Yaya Toure - Manchester City

Sergio Aguero - Manchester City

Nicolas Otamendi - valencia/Manchester City

Kevin de Bruyne - Wolfsburg/Manchester City

Diego Costa - Chelsea

Willian - Chelsea

Thibaut Courtois - Chelsea

Eden Hazard - Chelsea

Edinson Cavani - PSG

Zlatan Ibrahimovic - PSG

Javier Pastore - PSG

Wayne Rooney - Manchester United

David de Gea - Manchester United

Memphis Depay - PSV/Manchester United

David Ospina - Arsenal

Alexis Sanchez - Arsenal

Antoine Griezmann - Atletico Madrid

Jackson Martinez - Porto/Atletico Madrid

Carlos Bacca - Sevilla/AC Milan

Giovani dos Santos - Villarreal/LA Galaxy

Phillippe Coutinho - Liverpool

Son Heung-Min - Leverkusen/Tottenham

Christian Atsu - Everton/Bournemouth

Paolo Guerrero - Flamengo/Corinthians

Eduardo Vargas - QPR/Hoffenheim

Gary Medel - Inter

Harry Kane - Tottenham

Alexandre Lacazette - Lyon

Andres Guardado - PSV

Carlos Sanchez - River Plate

Andre Ayew - Marseille/Swansea

Massimo Luongo - Swindon/QPR

Shinji Okazaki - Mainz/Leicester

 

De nominerte til Ballon d'Or. Her var det virkelig mye rart.

Lenke til kommentar

Mange finer kamper i dag, tilfeldig?

Everton - Liverpool                       13:45
Arsenal - Manchester United        17:00
Atletico Madrid - Real Madrid        20:30
Bayern Munchen - Dortmund        17:30
Milan - Napoli                                 20:45
Palermo - Roma                             15:00
PSG - Marseille                               21:00

Ajax - PSV                                       14:30

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Bayern München er fuckings ustoppelige. Uten tvil verdens beste lag i formen de er i nå. Alle lag har formdupper, og taper en gang i blant i ligaen, men ikke Bayern. De har en sinnsyk bredde, og en evne til å ALLTID score selv om de ser ut til å miste poeng. Det er helt utrolig at de klarer å være så konsistente. Jeg fatter det ikke. Men uansett, gratulerer med ligagullet etter 8 spilte runder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...