Delvis Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 (endret) Okei. Men vi har fått med oss at du mener MLS er kjempebra og at det vil bli større og få større profiler inn fremover nå. Du trenger ikke nevne det hver gang i hver eneste situasjon hvor det er et fnugg av sammenheng. Det er forøvrig ingen av oss her som tviler på at fotball kan bli skikkelig stort i USA heller. Hva er problemet ditt? Ikke les innleggene hans sa da vel hvis du misliker dem. Hvem er "vi"? Jeg syns alltid det er intressant med innspillene til jKoggan Endret 27. september 2015 av Delvis 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Okei. Men vi har fått med oss at du mener MLS er kjempebra og at det vil bli større og få større profiler inn fremover nå. Du trenger ikke nevne det hver gang i hver eneste situasjon hvor det er et fnugg av sammenheng. Det er forøvrig ingen av oss her som tviler på at fotball kan bli skikkelig stort i USA heller. Jeg ble spurt om MLS og svarte på spørsmålet. VM i Qatar påvirker mer enn bare de som spiller fotball i Europa. Folk fra hele verden ser på VM og blir intersert i mer enn bare de som spiller i Europa. Et eurosentrisk syn er et sneversynt syn. Champions League er en ting, VM er en annen Jeg ignorer innlegg jeg mener er uinteressant, det kan du gjøre også. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Dette er ikke første gangen diskusjonen har dreid seg om noe helt annet og så blitt vridd over til i beste fall semi-relatert MLS-prat. Innleggene til jjkoggan er av og til interessante, men altfor ofte av typen "Du, det du sa der er sikkert spennende, men vet du hva som skjer og/eller kanskje kommer til å skje i MLS eller?!" og det blir fort slitsomt i lengden. Mulig vi er et mindretall som synes det i denne tråden. Jeg vet ikke. Endret 28. september 2015 av Stonemeister 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Dette er ikke første gangen diskusjonen har dreid seg om noe helt annet og så blitt vridd over til i beste fall semi-relatert MLS-prat. Innleggene til jjkoggan er av og til interessante, men altfor ofte av typen "Du, det du sa der er sikkert spennende, men vet du hva som skjer og/eller kanskje kommer til å skje i MLS eller?!" og det blir fort slitsomt i lengden. Mulig vi er et mindretall som synes det i denne tråden. Jeg vet ikke. Dette er faktisk ikke fair. Om du ser på innleggene, ser du at han ikke snakket mye om det(nevnte MLS en gang) Det er andre som har hengt seg på med oppfølginger som har gjort at han bare svarte. Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Enig. Dette forumet har vel noe sånt som to RM fans, en Juventus fan, og en håndfull som følger litt med på Bundesliga pga kvaliteten på fotballen der. Foruten det så dreier i praksis alt seg om PL, så synes derfor det bare er positivt med jjkoggan som kommer med noe litt annet. 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg interserer meg i fotball generellt. Det gjelder TL, PL og MLS. Det ser ut som flere mener fotball utenfor Europa er uintersannt. Det er helt OK. Hva som kjeder meg, på andre hånd blir når folk klager på det som er kjedelig istedenfor å ignore innleggene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 La oss bare avslutte denne MLS-praten med å si at MLS vil aldri nå Europeisk fotball til knærne engang før lønnstaket forsvinner. Forhåpentligvis vil de innse det selv, for MLS har et vanvittig potensiale med 300+ millioner seere bare hjemme i USA. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 La oss bare avslutte denne MLS-praten med å si at MLS vil aldri nå Europeisk fotball til knærne engang før lønnstaket forsvinner. Forhåpentligvis vil de innse det selv, for MLS har et vanvittig potensiale med 300+ millioner seere bare hjemme i USA. Der har vi det igjen. Hvem er du til å komme å bestemme hva "andre skal avslutte" eller ikke? Går fint å si det andre uten å henge på den der. Hvis noen har lyst å si noe mer om MLS, er det helt ok Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Den diskusjonen kommer jo aldri noen vei uansett. Den starter opp i gjennomsnitt to ganger i måneden, og det kommer aldri noe nytt som tilsier at det er noe vits i å fortsette den diskusjonen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Diskuter til dere blir blå, men gjør det i MLS-tråden. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Diskuter til dere blir blå, men gjør det i MLS-tråden.Gjelder det også PL prat? Bare PL prat i premiere league trådene? 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Mhm................................................................................ Irriterende? Kanskje barnslig? Da skjønte du vel poenget. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Man kan jo lure på hva denne tråden egentlig er til for: å henvise alle som skriver noe -noen ikke liker- til andre tråder?? Endret 28. september 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg tror ikke at denne tråden var ment til lange og store diskusjoner som dette, men heller kamper og andre saker som ikke har egne tråder eller kategorier. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Jeg tror ikke at denne tråden var ment til lange og store diskusjoner som dette, men heller kamper og andre saker som ikke har egne tråder eller kategorier. De eneste som har laget "lang stor diskusjon" ut av dette her, er de som klager uten grunn. Som sagt før: jkoggan nevnte MLS i et skarve tilfelle og dermed var hønsehuset i gang Endret 28. september 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Ett tilfelle? Jeg syns MLS dras opp titt og ofte... uten at jeg husker hvem som har startet det hver gang. 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Hva så? Se en annen vei eller rapporter hvis man faktisk ser grunn til å klage. Mener ikke kverulere her, men sånne nedlatende slengere som "sexyblubb" kom med som startet dette, er unøvendige. Og trenger ikke stå uimotsagt, selv om en viss kjerne her kanskje er enig med han. Det var det som fokket meg opp litt. jkoggan er gjest og man kan oppføre seg litt greit med gjester Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Vi har egne tråder for PL, MLS, Serie A, La Liga og Bundesliga. Ja, noen av dem har mer aktivitet enn andre, men jeg syns likevel det er en ganske grei fordeling. På denne måten blir det ikk en haug med folk som "snakker i munnen på hverandre" om diverse ligaer. Jeg følger nesten aldri med i MLS-, La Liga- eller Bundesliga-tråden og syns det hadde blitt irriterende dersom all aktivitet der skulle kommet på en gang her. Dessuten, med egne tråder får man diskutert litt dypere og man får kommet med kanskje litt ekstra info og sånt. Jeg har prøvd å holde Serie A-tråden med terminlister, og sånt (selv om det har blitt litt mindre i år enn tidligere). Denne tråden passer for å diskutere diverse ting (regelverk og sånt, se noen sider tilbake) og kanskje poste noen morsomheter fra andre steder (ligaen med "perfekt" poengskala; 1-2-3-4....12-13-14, gif'er fra Kina, osv.). Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Problemet med de andre trådene, foruten PL-forumet, er at de ikke blir besvart/tar lang tid før man får respons. Er jo kun denne tråden, PL-forumet og kamptrådene som er aktive. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Skjønner selvsagt poenget til Patrick, men mener det er en drøy overdrivelse. Så mye prat om MLS er det bare ikke. Og tror feks neppe MLS blir dradd mer fram enn PL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå