Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Okei. Men vi har fått med oss at du mener MLS er kjempebra og at det vil bli større og få større profiler inn fremover nå. Du trenger ikke nevne det hver gang i hver eneste situasjon hvor det er et fnugg av sammenheng.

Det er forøvrig ingen av oss her som tviler på at fotball kan bli skikkelig stort i USA heller.

Hva er problemet ditt? Ikke les innleggene hans sa da vel hvis du misliker dem.

Hvem er "vi"? Jeg syns alltid det er intressant med innspillene til jKoggan

Endret av Delvis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei. Men vi har fått med oss at du mener MLS er kjempebra og at det vil bli større og få større profiler inn fremover nå. Du trenger ikke nevne det hver gang i hver eneste situasjon hvor det er et fnugg av sammenheng.

Det er forøvrig ingen av oss her som tviler på at fotball kan bli skikkelig stort i USA heller.

Jeg ble spurt om MLS og svarte på spørsmålet. VM i Qatar påvirker mer enn bare de som spiller fotball i Europa. Folk fra hele verden ser på VM og blir intersert i mer enn bare de som spiller i Europa. Et eurosentrisk syn er et sneversynt syn. Champions League er en ting, VM er en annen

Jeg ignorer innlegg jeg mener er uinteressant, det kan du gjøre også.

Lenke til kommentar

Dette er ikke første gangen diskusjonen har dreid seg om noe helt annet og så blitt vridd over til i beste fall semi-relatert MLS-prat.

Innleggene til jjkoggan er av og til interessante, men altfor ofte av typen "Du, det du sa der er sikkert spennende, men vet du hva som skjer og/eller kanskje kommer til å skje i MLS eller?!" og det blir fort slitsomt i lengden.

Mulig vi er et mindretall som synes det i denne tråden. Jeg vet ikke.

Endret av Stonemeister
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er ikke første gangen diskusjonen har dreid seg om noe helt annet og så blitt vridd over til i beste fall semi-relatert MLS-prat.

Innleggene til jjkoggan er av og til interessante, men altfor ofte av typen "Du, det du sa der er sikkert spennende, men vet du hva som skjer og/eller kanskje kommer til å skje i MLS eller?!" og det blir fort slitsomt i lengden.

Mulig vi er et mindretall som synes det i denne tråden. Jeg vet ikke.

Dette er faktisk ikke fair. Om du ser på innleggene, ser du at han ikke snakket mye om det(nevnte MLS en gang)

Det er andre som har hengt seg på med oppfølginger som har gjort at han bare svarte.

Lenke til kommentar

Enig.

Dette forumet har vel noe sånt som to RM fans, en Juventus fan, og en håndfull som følger litt med på Bundesliga pga kvaliteten på fotballen der. Foruten det så dreier i praksis alt seg om PL, så synes derfor det bare er positivt med jjkoggan som kommer med noe litt annet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

La oss bare avslutte denne MLS-praten med å si at MLS vil aldri nå Europeisk fotball til knærne engang før lønnstaket forsvinner. Forhåpentligvis vil de innse det selv, for MLS har et vanvittig potensiale med 300+ millioner seere bare hjemme i USA.

Der har vi det igjen. Hvem er du til å komme å bestemme hva "andre skal avslutte" eller ikke?

Går fint å si det andre uten å henge på den der.  Hvis noen har lyst å si noe mer om MLS, er det helt ok :)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke at denne tråden var ment til lange og store diskusjoner som dette, men heller kamper og andre saker som ikke har egne tråder eller kategorier.

De eneste som har laget "lang stor diskusjon" ut av dette her, er de som  klager uten grunn. Som sagt før: jkoggan nevnte MLS i et skarve tilfelle

og dermed var hønsehuset i gang :roll:

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Hva så? Se en annen vei eller rapporter hvis man faktisk ser grunn til å klage. 

Mener ikke kverulere her, men sånne nedlatende slengere som "sexyblubb" kom med som startet dette, er unøvendige. Og trenger ikke

stå uimotsagt, selv om en viss kjerne her kanskje er enig med han. Det var det som fokket meg opp litt. jkoggan er gjest og man kan

oppføre seg litt greit med gjester :)

Lenke til kommentar

Vi har egne tråder for PL, MLS, Serie A, La Liga og Bundesliga. Ja, noen av dem har mer aktivitet enn andre, men jeg syns likevel det er en ganske grei fordeling. På denne måten blir det ikk en haug med folk som "snakker i munnen på hverandre" om diverse ligaer. Jeg følger nesten aldri med i MLS-, La Liga- eller Bundesliga-tråden og syns det hadde blitt irriterende dersom all aktivitet der skulle kommet på en gang her. Dessuten, med egne tråder får man diskutert litt dypere og man får kommet med kanskje litt ekstra info og sånt. Jeg har prøvd å holde Serie A-tråden med terminlister, og sånt (selv om det har blitt litt mindre i år enn tidligere). 

Denne tråden passer for å diskutere diverse ting (regelverk og sånt, se noen sider tilbake) og kanskje poste noen morsomheter fra andre steder (ligaen med "perfekt" poengskala; 1-2-3-4....12-13-14, gif'er fra Kina, osv.). 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...