AllFather Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Er ren idioti, spillere er klubbens varer. Hvis det der skulle bli en realitet burde man få lov til å sparke spillere med en måneds oppsigelse uten kompensasjon Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Er ren idioti, spillere er klubbens varer. Hvis det der skulle bli en realitet burde man få lov til å sparke spillere med en måneds oppsigelse uten kompensasjon Du er for slaveri? :o Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Det er jo ikke vanskelig å skjønne at fifpro vil ha bort overgangssummer... På den måten blir lønn det eneste som kan holde på en spiller. Og hvis en spiller plutselig blir veldig god så har ikke klubben denne spilleren ut kontraktstiden en gang, noe som gir spillerne enormt mye makt i en forhandling. Får eg ikke det eg krever så slutter eg i jobben min og finner en annen. Samtidig vil klubbene lettere kunne kvitte seg med drit så middelmådige spillere får det tøffere.... Skeptisk. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Sier de A så får de si B. Ingen salg , og en måned oppsigelsestid på spillere man ikke lenger vil ha. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Det er jo ikke vanskelig å skjønne at fifpro vil ha bort overgangssummer... På den måten blir lønn det eneste som kan holde på en spiller. Og hvis en spiller plutselig blir veldig god så har ikke klubben denne spilleren ut kontraktstiden en gang, noe som gir spillerne enormt mye makt i en forhandling. Får eg ikke det eg krever så slutter eg i jobben min og finner en annen. Samtidig vil klubbene lettere kunne kvitte seg med drit så middelmådige spillere får det tøffere.... Skeptisk. Det er jo en fagforening, så kanskje de får i stand en tariffordning for lønninger. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Og ikke minst overtidsbetaling!! At ikke fotballspillere har det...... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Overtidsbetaling når de jobber et par timer for dagen, he he. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Jo men AllFather da. Noen ganger er det opptil fire fem minutter overtid i kamper. Av og til før pause til og med!. Det bør kompenseres etter min mening. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Er det noen her som kunne tenke seg å låne meg en viaplaykonto i kveld? Kan låne sumo (ikke norsk fotball) neste helg tilbake f. eks. Endret 20. september 2015 av Herr Brun Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Er det noen her som kunne tenke seg å låne meg en viaplaykonto i kveld? Kan låne sumo (ikke norsk fotball) neste helg tilbake f. eks. Du kan låne min, send meg en PM 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Er det noen her som kunne tenke seg å låne meg en viaplaykonto i kveld? Kan låne sumo (ikke norsk fotball) neste helg tilbake f. eks.Du kan låne min, send meg en PM yay! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Lewandowski, wtf! 5 mål på et lite timinutt? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Bayern - Wolfsburg 0-1 ved pause Lewandowski kommer inn. Bayern - Wolfsburg 5-1 etter 60 minutter Lewandowski 51' Lewandowski 52' Lewandowski 54' Lewandowski 56 Lewandowski 60' Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Bayern - Wolfsburg 0-1 ved pause Lewandowski kommer inn. Bayern - Wolfsburg 5-1 etter 60 minutter Lewandowski 51' Lewandowski 52' Lewandowski 54' Lewandowski 56 Lewandowski 60' Yep, det var heelt sykt..Vises på Eurosport, og jg switcha rett før han kom innpå..DIGG? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Finnes forøvrig en Bundesliga-tråd... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 ^ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=670643&page=18&do=findComment&comment=22780104 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Finnes forøvrig en Bundesliga-tråd... Ork å finne den når det er aktivitet der sånn ca. 1 time hver halvannen måned Ingen hadde postet noe i den da jeg begynte på min post. Endret 22. september 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Bayern - Wolfsburg 0-1 ved pause Lewandowski kommer inn. Bayern - Wolfsburg 5-1 etter 60 minutter Lewandowski 51' Lewandowski 52' Lewandowski 54' Lewandowski 56 Lewandowski 60' Får satse på at forsvaret dems er like åpenhjertige mot Martial & co neste uke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Finnes forøvrig en Bundesliga-tråd... Ork å finne den når det er aktivitet der sånn ca. 1 time hver halvannen måned Ingen hadde postet noe i den da jeg begynte på min post. I see. Den er da mer aktiv enn halvannen måned, og er i tillegg i samme underkategori som denne tråden, så du måtte jo ikke lett så mye.. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Morsomt at det er en Bundesliga-tråd, men dette forumet kunne jo hatt en tråd om absolutt alt. Har ikke noe imot å poste fotballrelaterte ting utenom Premier League i denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå