jjkoggan Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 The Anglo-american Cup? EPL og FA vinnere mot MLS og US Open vinnere Major League Soccer commissioner Don Garber revealed that talks are underway with the Premier League about setting up an Anglo-American Cup that would involve the winners of the English top flight and the FA Cup. http://www.espnfc.com/major-league-soccer/story/2603302/mls-and-premier-league-in-talks-over-anglo-american-cup Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 For no tull. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 En dårlig utgave av Royal League med andre ord. Vet ikke helt om jeg er fan. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Mtp hvor suksessfull post season opplegget til Chelsea var tror jeg neppe BPL lagene er interessert. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Mtp hvor suksessfull post season opplegget til Chelsea var tror jeg neppe BPL lagene er interessert.begge sider blir intersert i å få mere amerikanere intersert i fotball ($$$). Det amerikanske idrett markedet er utrolig stor, alle ønsker å tjene mere pengerEPL lag kommer hver sommer likevel men uten en alvorlig konkurranse. Ble det tatt alvorlig ville interessen blir stor. Endret 9. september 2015 av jjkoggan Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Viasat har kjøpt rettighetene til Ligue 1 for de som vil se fransk ball på norsk tv. Viser PSG-Bordeaux i morgen klokken 20:30. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Er en mager trøst det, men personlig vil jeg heller se La Liga og Serie A og ved å kjøpe Ligue 1 betyr det vel at de ikke kjøper La Liga eller Serie A. PL rettighetene blir straks kjøpt så vi får vel en avklaring om hvor La Liga og Serie A havner! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Seria A er jeg likegyldig til, så den håper jeg havner til Eurosport. Håper Cmore kjøper La Liga. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Har TV 2 fortsatt Europa League? Har lyst til å følge RBK i år... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Seria A er jeg likegyldig til, så den håper jeg havner til Eurosport. Håper Cmore kjøper La Liga.Cmore er jo TV2 nå, så de kjøper neppe noe annet. Håper at Discovery-gruppen kjøper La Liga. Hovedkamper på Max, andre kamper på Eurosport og på Dplay.no Edit: Discovery-gruppen har rettighetene til Europa League kampene Hulk. Endret 10. september 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Har TV 2 fortsatt Europa League? Har lyst til å følge RBK i år... MAX har EL. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Seria A er jeg likegyldig til, så den håper jeg havner til Eurosport. Håper Cmore kjøper La Liga. Kan hende, Eurosport sitter vel i dag på Bundesliga og MLS, i tillegg til en drøss med kamper fra diverse U-lag, både klubb og landslag. De har jo plukket opp en del av det som de andre kanalene (les: TV2) ikke bryr seg om. Samtidig spørs det om de vil investere mer enn de allerede har. For min del er jeg ganske likegyldig til La Liga så den kan omså havne på Visjon Norge for alt jeg bryr meg. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 For så vist sant, men av og til går det kamper som kan være spenstig å få med seg. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Når er det framtiden til PL i Norge skal avgjøres? Hadde vært grisedigg hvis Viasat kunne hatt rettighetene til både PL og CL. Ønsker fotballen mer samlet. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Når er det framtiden til PL i Norge skal avgjøres? Hadde vært grisedigg hvis Viasat kunne hatt rettighetene til både PL og CL. Ønsker fotballen mer samlet. Er det ikke fra og med neste sesong da? CL og PL hadde vært det beste for meg også ja.. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Vil heller se CL på TV2 enn PL på Viasast. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Uten tvil enig, men helt ærlig bryr jeg meg ikke om hvem som får det så lenge noen har begge. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Huff. PL på Viasat med de elendige kommentatorene og studioet? Neitakk Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Roar Stokke imitasjon: Rooooooneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey! (20 sekunder før sjansen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå