Stonemeister Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Du ser jo på fyren at han ikke har vært edru siden Backstreet Boys var på VG-lista. Det håret der er ikke et frivillig valg av en person som er ved sine fulle (lol, dat pun) fem. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 (endret) http://www.nettavisen.no/sport/claus-lundekvam-arrestert-for-vold-mot-kvinne/3423132556.html Lundekvam i ny voldsepisode. Ustabil type. Endret 7. september 2015 av Nettels Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Håpløs fyr. Når du får tusen sjanser på å fikse livet ditt, og du likevel klarer å fucke opp, da er det din egen feil. 3 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Norge - England U21 på TV2 Sport. Mange PL-spillere.. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 http://www.nettavisen.no/sport/claus-lundekvam-arrestert-for-vold-mot-kvinne/3423132556.html Lundekvam i ny voldsepisode. Ustabil type. Synes hele væremåten hans gir utstråler usmakelighet. Ikke bare er han rusmisbruker, men også kjærringbanker. I boka sier han at han var ruset når han ble tatt for det sist, så jeg lurer på om han har falt av vogna igjen... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Alltid to sider av en sak.. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Hvorfor er det usmakelig å være rusmisbruker? Det forstår jeg ikke helt. Det er jo et problem han ikke har kontroll over og han har stort sett vært 100% ærlig på det problemet. Jeg forstår det med å være konebanker, det er jo ca. det verste man kan være bortimot. 4 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Les på nytt, sier ikke at han er usmakelig pga rusen. Men pga hvordan han fremstår, han har en "vibe " som er sketchy synes jeg. Måten han er på. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 "Ikke bare er han rusmisbruker, men også kjærringbanker [sic]" 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Ja kunne vel skrevet det annerledes, men samma faen, fyren driter seg ut gang på gang er poenget, må da være måte på hvor mye han skal kuke til for seg selv. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Jobber Lundekvam i TV2 enda btw? Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Skjønner meg ikke helt på denne mannen. Han er 42 år, må da ha litt vett i hodet for å forhindre at dette skjer?? Er ikke han clean for tiden, lagt rusen bak seg og begynt et nytt og bedre liv sammen med barna? Fatter ikke hva som surrer oppi toppen der skal jeg være ærlig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Lett å si når du sitter hjemme og koser deg i godstolen. De fleste som ikke har tatt narkotika eller jobbet med narkotika (dette til en begrensning) forstår ikke hvor utrolig vanskelig det er å komme seg ut av. Det er ikke så lett som folk tror. Bare se på hvor mange feite mennesker vi har løpende rundt i Norge fordi de ikke klarer å kontrollere sukkerinntaket og gang den avhengigheten noen ganger til. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Ja, men feite folk er ikke kronisk utro i 20 år og behandler familien som støv for å få knulle rundt og sniffe kokain daglig nødvendigvis. Det er det som er poenget. 3 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Sa ikke én eneste gang at det var greit, eller at han er unnskyld for at han er narkoman. Sier bare at det ikke er så lett og at det ikke bare er å ta seg sammen. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Nei det tror ikke jeg heller, men jeg tror heller ikke det er kun narkotikaen sin skyld. Hvis han absolutt ville hore rundt så skulle han tatt en Charlie Sheen, som gjør alt det uten kone og barn å såre! Eventuelt bilzerian Endret 8. september 2015 av Wilshere19 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Cocaine; it's a hell of a drug. Man må huske at noe skjer med personer som har gått over en lengre periode som stoffmisbrukere, det kan ha varige effekter. Dessuten er det kanskje ikke helt "vanlige" folk heller som blir avhengige av kokain. Alt jeg vet er at nå kommer det nok en runde med Dorthe Skappel-intervju, ekspertkommentator hver gang en spiller gjør noe galt, og ny bokutgivelse. Jeg foreslår tittelen "Claus Lundekvam - Et slag til". 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Disse er verdens største tenåringstalenter*: Timo Werner Alder: 19 år Posisjon: angrep Klubb: Stuttgart Zakaria Bakkali Alder: 19 år Posisjon: ving Klubb: Valencia Fabrice Olinga Alder: 19 år Posisjon: angrep Klubb: Malaga Jonathan Tah Alder: 19 år Posisjon: Midtstopper Klubb: Bayer Leverkusen Andrija Zivkovic Alder: 19 år Klubb: Partizan Beograd Max Meyer Alder: 19 år Posisjon: Offensiv midtbane Klubb: Schalke Simone Scuffet Alder: 19 år Posisjon: keeper Klubb: Udinese Gedion Zelalem Alder: 18 år Posisjon: Sentral midtbane Klubb: Arsenal Alen Halilovic Alder: 19 år Posisjon: Offensiv midtbane Klubb: Barcelona Martin Ødegaard Alder: 16 år Posisjon: Offensiv midtbane Klubb: Real Madrid Kilde: The Daily Mail Endret 8. september 2015 av Nettels Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Lol, for en elendig liste. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Mangler Hachim Mastour og Youri Tielemans, i hvert fall. Og forhåpentligvis Anthony Martial, med tanke på overgangssummen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå