DJ_Dark Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hoho Satser på United-seier i dag ja! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Leste om football rivalries på Wikipedia, og se hva jeg fant. Her må det ha vært noen luringer på ferde. Valur vs KRUndeniably one of the biggest matches in West Europe, this Reykjavík-derby regularly attracts a crowd of around 1000. Contested between bitter rivals Valur and Knattspyrnufélag Reykjavíkur, it is known as 'Stærsti leikur allra tíma' or 'the battle for Reykjavík' in English. In 2006 the match boiled over, resulting in plastic cups being thrown on the pitch. No fans were injured but a KR player, Gunnlaugur Jónsson, was scaulded by the Cola drink (resulting in his looks today). In 2005, two sheep were released in the stands and at least 5 people needed medical attention. After the gigantic parking space scandal in 1992, fans were briefly banned from coming on cars to the derby and are to this day encouraged to get themselves there on either a goat or a horse. Jón Páll Sigmarsson said in 1985 'I'm in seventh heaven' after his team, Valur, won the derby 14-2. :!: Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Oh, nå skal du få Jeg_Ruler på nakken Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 HAHAAHAHAHAHAHHA! Faen så morsom lesning! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Uncyclopedia? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, faktisk ikke. Masse interessant å lese om kjente derbyer, og mye av det vet jeg fra før at er fakta. Var en liten overraskelse, ja. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det nye albumet eier jo. Kompis som tipsa meg om dem. Off, ikke faen. Glad i rock, progressiv rock og metal. Nickelback der går grensa og vil ikke si at de ligner på BB heller Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Off, ikke faen. Glad i rock, progressiv rock og metal. Nickelback der går grensa og vil ikke si at de ligner på BB heller Du mener Emo-rock. Haha, bare kødder jeg. Jeg hater alt av Metallica og Iron Maid.-shitt, så vi ligger nok ganske langt ifra hverandre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du er mer technofyren? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Da er det helt greit Giallo. Elsker Metallica jeg Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du er mer technofyren? Haha, No Way. Alt fra slow Sigur Ros til verdens største kødde band Turboneger, går ned i øra mine. Men fortiden så hører jeg mest på "gladmusikk". Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Du er mer technofyren? Haha, No Way. Alt fra slow Sigur Ros til verdens største kødde band Turboneger, går ned i øra mine. Men fortiden så hører jeg mest på "gladmusikk". Du kan jo faen ikke komme her å skryte av at du har variert musikksmak når det hardeste du hører på Turboneger Jeg liker hvertfall å tro at jeg har variert musikksmak, hvertfall når jeg kan høre på Burzum eller Necrophagist i det ene øyeblikket, så sette på The Shins eller Daft Punk etterpå Og hvis du tror Metallica og Iron Maiden er det hardeste der ute, så tar du feil De bandene er uansett 17x større enn de bandene du hører, så ro ned dissingen, lille venn Endret 4. desember 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Metallica er jo nesten å regne som jentepop Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fy faen. Hvis dette er sant må det jo være helt vanvittig. Håper det går til helvete for City slik som de holder på, tror de kan kjøpe seg til suksess. Det hjelper ikke alltid å ha en bønsj med stjerner på laget. De må fungere og. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fy faen. Hvis dette er sant må det jo være helt vanvittig. Håper det går til helvete for City slik som de holder på, tror de kan kjøpe seg til suksess. Det hjelper ikke alltid å ha en bønsj med stjerner på laget. De må fungere og. Old news Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Mulig det, men jeg så det ikke før nå. Pleier ikke å se på Dagbladet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 http://www.dagbladet.no/2008/12/04/sport/p...otball/3927277/ Haha, på tide han stikker fra PL. Latterligere dommere må man se lenge etter! Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Dommerne er jo helt på trynet for tida! :S Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Clattenburg er nok ikke perfekt, men han er en god dommer som til tross for noen store feil (som alle dommere har mange av) langt ifra er den dårligste dommeren i PL. Endret 4. desember 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Clattenburg er nok ikke perfekt, men han er en god dommer som til tross for noen store feil (som alle dommere har mange av) langt ifra er den dårligste dommeren i PL. Nå husker ikke jeg eksakt hvem det var, iallefall han dommeren som dømte straffe på filminga til Malouda i fjor på Anfield. Helt forferdelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå