Tkse Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Det endrer fremdeles ikke det faktum at kvinnefotball er gørr kjedelig... 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Men har de kjøpenekt eller har er at nye spillere ikke kan registreres før til neste år?Det lurer jeg også på. Noen som vet? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Fra Petter Veland på Twitter: "Ellers må vi igjen oppklare én ting: Barça har ikke forbud mot å kjøpe spillere, men forbud mot å registrere nye spillere før 1.1.16." Endret 7. juli 2015 av indahla Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Feilpost Endret 7. juli 2015 av indahla Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Da gjør de jo ingenting ulovlig, men merkelig av spillere å gå dit allerede nå da de ikke får lov å spille. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Lurer på om UEFA (eller FIFA) forsto at de kan kjøpe spillere nå selv om de ikke kan registreres før 1/1-16 da de ga straffen eller om det var en "blemme".. Endret 7. juli 2015 av indahla Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Tipper de var helt klar over det. Regner med Arda Turan spiller i Atletico fram til han kan registreres for Barca. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Så de kan kjøpe spilleren nå, leie han tilbake til "moderklubben" frem til nyttår, og benytte han etter 1/1-2016. Teit! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Det endrer fremdeles ikke det faktum at kvinnefotball er gørr kjedelig...Det er ikke et faktum. Det kjeder deg mens andre synes det er spennende. Ingen har rett eller tar feil. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=Cdm-c-lk-o4 Til tider mer enn underholdende nok. Endret 7. juli 2015 av Jørgen 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Det er ikke et faktum. Det kjeder deg mens andre synes det er spennende. Ingen har rett eller tar feil. Ok Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Kjøper heller ikke helt den at man ikke ser det siden det ikke er underholdende fotball. Men det er klart at det ikke er like spennende når man ikke kjenner spillerne i fra de kampene man har sett i sesongen fra før. Og det å følge med på både herrefotball og kvinnefotball blir nok for mye for de fleste. Det at man ser ned på kvinner eller diskriminerer fordi man ikke følger med (usikker på om det ble nevnt her), blir som å si at man er rasist fordi man ikke følger med på Afrika-mesterskapet. Kvinnefotball er på vei opp da. Og det er bra. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Selvfølgelig ser amerikanerne VM-finalen når de selv spiller, og ikke minst er i samme tidssone. Det hadde vell alle norske (iallfall mange), og kanskje spesielt de som ikke ser fotball til daglig ville sett om Norge spille finale. Det blir jo samme som Magnus Carlsen spilte VM-finale, ingen (1%) hadde sett sjakk på tv før, og da satt plutselig halve landet å fulgte med. Det handler mer om patriotisme enn underholdning da. Jeg kommer aldri til å se kvinnefotball med tanke på underholdning. Endret 7. juli 2015 av CCola Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Hvorfor er ikke det en god nok grunn til "å kjøpes" at kvinnefotball ikke er underholdene nok? Om det hadde vært det, ville vel flere av folkene her inne sett på det? Inkludert meg... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 I usa er fotball en mer nyere sport. Kanskje de ikke har det samme inngrodde manne-macho i fotballkulturen som i europa.At de derfor jamfører mer kvinne og herre fotball? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Selvfølgelig ser amerikanerne VM-finalen når de selv spiller, og ikke minst er i samme tidssone. Det hadde vell alle norske (iallfall mange), og kanskje spesielt de som ikke ser fotball til daglig ville sett om Norge spille finale. Det blir jo samme som Magnus Carlsen spilte VM-finale, ingen (1%) hadde sett sjakk på tv før, og da satt plutselig halve landet å fulgte med. Det handler mer om patriotisme enn underholdning da. Jeg kommer aldri til å se kvinnefotball med tanke på underholdning. Hadde det ikke blitt underholdende ville meget få sett på finalen. Det ble underholdende for mange grunner, ikke minst pga patriotisme, folk brydde seg på resultatene-det gjorde det underholdende. Jeg tror ikke det er nivået som er viktigste, ellers ville Tippeligaen ikke eksistere Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Hvorfor er ikke det en god nok grunn til "å kjøpes" at kvinnefotball ikke er underholdene nok? Om det hadde vært det, ville vel flere av folkene her inne sett på det? Inkludert meg... Har du aldri endret din mening på hva som blir underholdende etter du ble bedre kjent med det?Jeg tror de fleste har gjort det Spillte noe venner eller slekt i VM, ville kampen bli mer intersannt. Nivået spiller ikke alltid den største rollen. Min far elsket college basketball nettopp fordi nivået var lavere enn NBA. Hvorfor? Fordi college lagene gjør flere feil og gjør resultatene mindre sikkert Han mente "anything can happen" og det gjorde det mer spennende Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Synes årets VM for kvinner var mye bedre enn det jeg trodde på forhånd, og var veldig imponert over blant annet Nigeria som blomstret med strålende angrepspill. Er mer enn underholdene nok for min del, men det mest irriterende var nok måten de spilte på. Pælming og poling og stressede forsvarsspillere gjorde at det til tider så ut som barnefotball. Enkelte land, som Japan, var gode og kontrollerte med ball, men det var ikke tilfelle med for mange lag dessverre. Fantatsisk arena for kvinnerlige fotballspillere i å utvikle seg, og mange fremtidige fotballspillere fikk se sine kvinnelige idoler prestere på et relativt godt nivå. https://vine.co/v/e56AmgZn5Ap Endret 7. juli 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Gold cup starter i natt . Tv kanaler? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Damefotball er gørrkjedelig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå