Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kan ikke si at jeg bryr meg så alt for mye dessverre

Hvorfor det?

 

 

For min del er fotball underholdning, og kvinnefotball er ikke noe særlig underholdene synes jeg. Jeg har ikke noe imot kvinner og prøver ikke å diskriminere eller noe, men som nevnt tidligere så er nivået og tempoet for lavt til at jeg setter pris på det. 

 

Har aldri lest meg opp noe særlig på kvinnefotball heller, og kan ekstremt lite noe som gjør det enda vanskeligere for meg å få en interesse ovenfor kvinnefotball.

 

Sorry ass......

Lenke til kommentar

Problemet med å sammenligne akkurat det er jo at menn/gutter er fysisk overlegne fra G14.. Det har veldig mye å si med tanke på dueller og veldig mye annet. Guttene i klassen min som spilte fotball spilte mot Amazon da vi var 15-ish og vant 8-1 elns. På den tida var Amazon høyt oppe i Toppserien også.

Lenke til kommentar

Mer amerikanere så på VM finalen igår (kvinner) enn USA mot Portugal I VM ifjor OG mer enn som så på LeBron James I NBA finalen! Fotball Interessen øker, så kommer pengene ser det ut.

 

Soccer is here to stay.

 

The 2015 Women’s World Cup final didn’t just break records on the field. It also broke records on the TV screen.

 

According to Nielsen, the U.S. Women’s National Team’s 5-2 rout of Japan on FOX earned an overnight metered market household rating/share of 15.2/27. Per SI.com, the game averaged 25.4 million viewers over the course of the evening, during the 7-9 p.m. ET time slot.

 

From 8:45 to 9 p.m., as the USWNT drew closer to ending its 16-year World Cup drought, the TV viewership peaked with an 18.3/31.

http://www.sbisoccer.com/2015/07/womens-smashes-records.html

 

 

 

To put it in perspective, the Women’s World Cup final had more viewers than the U.S. Men’s National Team’s match vs. Portugal last summer (18.7 million on ESPN and 24.7 combined with Univision’s viewership), the 2011 Women’s World Cup Final (13.46 million), Game Six of the 2015 NBA Finals (23.3 million on ABC) and even Game Seven of the 2014 World Series (23.5 million on FOX).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...