Mr. President™ Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Var det ikke snakk om at YouTube hadde rettighetene, og at kampene streames der? Hvis ikke finnes det sikkert en stream et sted på nettet. Ikke for Norge vel? Betalt innhold på YT er ikke tilgjengelig her. Tviler på at dem har tenkt å sende den gratis. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Vet ikke om det er greit å legge ut link til stream her?, burde kanskje siden alle tv canaler har sviktet oss.Men hvis noen trenger links er det bare å sende meg PM. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) Var det ikke snakk om at YouTube hadde rettighetene, og at kampene streames der? Hvis ikke finnes det sikkert en stream et sted på nettet. Jo, men ikke i Norge. Endret 4. juli 2015 av Snikpellik Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Vet ikke om det er greit å legge ut link til stream her?, burde kanskje siden alle tv canaler har sviktet oss. Men hvis noen trenger links er det bare å sende meg PM. Ikke lov til å direktelinke til sider der det deles kopibeskyttet materiale. Dette for at diskusjon.no skal ha ryggen klar og at dette ikke skal være en gatewayside der folk kan klikke seg videre til nettsider/steder der det deles slikt. Hva folk gjør på egen hånd er selvfølgelig opp til dem selv. Diskusjon.no skal derimot ikke oppfordre offentlig til slik "Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent." Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Fantastisk første-straffe av Chile! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Herlig resultat! Deilige straffer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Deilig! Messi fortsatt ikke vunnet en dritt med landslaget 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Dette må være en av de beste finalene jeg har sett! Selv om det ble 0-0. Full fyr hele matchen, gode prestasjoner og det svingte fram og tilbake. Sinnsykt gøy å se chilenerne idet de vant, den gleden og at de knapt trodde det var sant at de hadde vunnet. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hvem vinner idags VM, USA eller Japan og bryr dere nordmenn i det hele tatt? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Kan ikke si at jeg bryr meg så alt for mye dessverre Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Kan ikke si at jeg bryr meg så alt for mye dessverreHvorfor det? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 (endret) Kan ikke si at jeg bryr meg så alt for mye dessverreHvorfor det? 1. Fordi det er kvinnefotball 2. Fordi det er USA mot Japan. Eneste grunnen til å se på, er at man kan få 90+ minutter med Alex Morgan. EDIT: Og som nevnt under; Den går midt på natta her borte... Endret 5. juli 2015 av MartinF 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hadde sikkert sett finalen om den ikke gikk så sent. kl 1 om natten her. Vil tidlig opp i morgen har mye å gjøre Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Kan ikke si at jeg bryr meg så alt for mye dessverreHvorfor det? 1. Fordi det er kvinnefotball 2. Fordi det er USA mot Japan. Eneste grunnen til å se på, er at man kan få 90+ minutter med Alex Morgan. Hva er det som er dårlig med kvinnefotball? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hvor skrev jeg at det var dårlig? 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hvor skrev jeg at det var dårlig?Du skrev at "kvinnefotball" var top grunnen til at nordmenn ikke ville se på VM. Hvorfor Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hvor skrev jeg at det var dårlig?Du skrev at "kvinnefotball" var top grunnen til at nordmenn ikke ville se på VM. Hvorfor Er basketball for kvinner like populært i USA som for herrer? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå