Emils. Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 At han er prikk lik en karakter fra Star Wars er heller ikke dumt: Kjipt at han forlot Barcelona og Europa. Var ufattelig gøy å se på Ronaldinho på sitt aller beste. Herlig spiller Lenke til kommentar
cocos Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Zlatan Ibrahimović's record at PSG. Games: 124; Goals: 102; Assists: 41. Franske ligaen er ikke den sterkeste, og PSG har stjernespillere i alle ledd, men syntes likevel det er sterkt uansett. Er jo snakk om CL-kamper også. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Zlatan er latterlig dyktig! Syntes ikke noe om utestengelsen heller, men er sånn det er. Ser at de sliter mot Barcelona uten han også. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Ronaldo ser smått malplassert ut i sofaen, mellom Lil Wayne og et annet pothue. https://youtu.be/hY3HCFzllvI Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Lil Wayne delte vel noen joints med ham. Ikke at det er lett å merke om Lil Wayne har tatt seg en da han er kronisk høy (neppe høyden jeg snakker om). Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Lil Wayne delte vel noen joints med ham. Ikke at det er lett å merke om Lil Wayne har tatt seg en da han er kronisk høy (neppe høyden jeg snakker om). Lil Wayne er vel ikke så høy? 1.60? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Lil Wayne delte vel noen joints med ham. Ikke at det er lett å merke om Lil Wayne har tatt seg en da han er kronisk høy (neppe høyden jeg snakker om). Lil Wayne er vel ikke så høy? 1.60? Visste jo at noen skulle påpeke det, derfor jeg skrev "(neppe høyden jeg snakker om)" på slutten. Du presterte likevel å nevne høyden. Uff. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Skjønner ikke? høy (hœj) adjektiv 1. som har en betydelig utstrekning oppover, mots. lav en høy mann 2. som er langt oppe, mots. lav høye toner 3. tallmessig stor, betydelig et høyt antall medlemmer 4. om lyd sterk, kraftig et høyt rop 5. som er over gjennomsnittet en høyt respektert person høyere utdannelse - utdannelse etter obligatorisk skolegang 6. opphøyet; guddommelig ha høye tanker om noen høyere makter 7. ruset på narkotika være høy Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Du har ikke vurdert å bli lærer i 2. klasse, Latias? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Jeg er moderator her inne, det går for det samme. 6 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 I så tilfelle, hvor er smilefjesene mine på rapportkortet! 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Lil Wayne delte vel noen joints med ham. Ikke at det er lett å merke om Lil Wayne har tatt seg en da han er kronisk høy (neppe høyden jeg snakker om). Ikke vanskelig å se at Ronaldo er den eneste som ikke har tatt seg en pinne der. Kleint.. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Draktene til PSG 2015/16. Hvorfor kunne ikke Nike lage sånne drakter til oss? Sjitfine! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Footyheadlines over skjortene var ikke så fint, men ellers helt greit! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Helt enig. Kjedelig å ha en Internett adresse, med www foran, på drakten.... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Kjempefine drakter, elsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå