elatimir Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Nei, nei! JEG postet innlegget mitt i feil tråd! Hadde to faner oppe, og tabbet meg ut... Helt greit å diskutere rasisme i fotball her! Beklager uklarhet fra min side Hahah, sånt skjer Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 En del morsomt på den der! Noe chuck norris-rip offs såklart, men mye fotballrelatert som er morro. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Red Bull Leeds? http://www.tv2.no/2015/04/04/sport/6761281 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg tror jeg spyr. Satser på at supportere klarer å demonstrere nok til at det ikke lar seg gjennomføre. Lenke til kommentar
Fierro12 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Noen som vet hvem dette er? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 En del morsomt på den der! Noe chuck norris-rip offs såklart, men mye fotballrelatert som er morro. *bilde* Takk for tips, jeg fant bare et enkeltbilde. Anbefaler alle å sjekke ut @ibrafacts på instagram! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Gibraltar’s introduction to international football has been a bruising one, with the senior team suffering a string of heavy defeats in Euro 2016 qualifying, but their Under-16 side have brought the island the first footballing success of their new era in bizarre circumstances. Gibraltar Under-16s clinched a Uefa development tournament by scoring the decisive goal while their opponents Macedonia were engaged in prolonged celebrations of what they thought was an injury-time winner. With the match deadlocked at 0-0, Macedonia scored what looked likely to be a winner from a corner, sparking jubilant scenes among their players. Lost in the moment, they dashed over to the far touchline to bring their substitutes and staff into the celebrations while Gibraltar’s players regrouped to kick off. They did so swiftly, while the Macedonia team continued to congratulate each other, enabling Gibraltar to dribble the ball to the edge of the area and slot home as the Macedonia team belatedly dashed back into action. The goal was judged to be legal because all the opposing team were inside their own half when the kick-off was taken. The 1-1 draw meant Gibraltar won the tournament on goal difference. They all count. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 (endret) Jeg trodde dommer måtte starte kampen igjen? Er det ikke rimelig kjipt av dommeren å starte mens de andre feirer? Endret 5. april 2015 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Raul scorte 323 mål i 741 kamper, en scoringsratio på 0.436. C. Ronaldo har puttet 300 mål på 288 kamper, en ratio på 1.042. 300/0.436 = 688. Med andre ord så kan C. Ronaldo spille over 400 kamper til for RM uten å score, og fremdeles ha et bedre målsnitt enn Raul. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Jinx incoming :3 Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Hehe, også tar jinxen slutt når han kommer tilbake til United. Lenke til kommentar
cocos Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 https://gfycat.com/LikableUnsteadyFrigatebirdEt herlig innslag fra Brasil! Bare å nyte 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 https://www.facebook...93669697339909/ (Fra den tyske cupen i forrige uke etter at Benatia ble skadet) For en arrogant jævel. Kan han ikke ta slikt internt? Isteden så latterligjør han ham i offentligheten. En fra det medisinske sa opp jobben han hadde vært i siden 1971 fordi han fikk skylden for tapet mot Porto. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Du kan så si. Legeteamet i BM sa opp i dag etter at de fikk skylden. http://www.vg.no/sport/fotball/europa-league-2014-15/bayerns-medisinske-apparat-sa-opp-i-protest/a/23436242/ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Pepe Le Pew ødelegger BM, sa jeg fra dagen han kom. Blir våt i trusen når jeg tenker på fotballen de spilte pre Pew, nå blir jeg trang i anus.... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Verden gråter, Ronaldinho har annonsert at han legger opp etter sesongen. Min absolutte favorittspiller. Messi og Ronaldo scorer kanskje mer mål, men ingen av dem har "entertainment-faktor" nok til å nå Ronaldinho til hestetennene hans. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Ronaldinhooooo Også min fav.spiller of ALL TIME.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Det er synd at han ikke holdt nivået lengre enn han gjorde. Det finnes nok mange spillere som har prestert jevnt høyt over en mye lengre periode enn Ronaldinho (uteliv og nattmat i Barcelona fristet vel litt for mye), men jeg syns Ronaldinho hadde det høyeste toppnivået, høyere enn Pele, Maradona, osv. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 brasileianske spillere eier ikke selvdisiplin. Det har hvertfall Martin Ødegaard og kan nå langt på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå