Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv i en sak om at Freddy Adu går til finsk toppdivisjon klarer Aftenposten å slenge inn et bilde av Ødegaard som hovedbilde. 

Historien til Freddy Adu er jo litt trist, men jeg klarer ikke å kvitte meg med tanken om at det har vært noe muffens der. 

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/internasjonal/Verdens-storste-fotballtalent-klar-for-finsk-bakgardsklubb-511564_1.snd

Lenke til kommentar

Selv i en sak om at Freddy Adu går til finsk toppdivisjon klarer Aftenposten å slenge inn et bilde av Ødegaard som hovedbilde. 

Historien til Freddy Adu er jo litt trist, men jeg klarer ikke å kvitte meg med tanken om at det har vært noe muffens der. 

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/internasjonal/Verdens-storste-fotballtalent-klar-for-finsk-bakgardsklubb-511564_1.snd

Hvordan er den trist? En Amerikaner, voldsomt talent som 12-åring, vokser opp og er helt average. Hvis Adu ikke hadde hatt Amerikansk pass, men sitt Ghanesiske, så hadde det altså blitt skrevet om han noe sted. Garantert.

Lenke til kommentar

Hjelpe meg.... Når han blå ligger nede, sparker han svarte i bakken eller i hodet på fyren?

Syke greier! :D

Han reiser seg opp ganske kjapt etterpå og det ser ut som om han planter foten i bakken rett før den treffer hodet hans så det var nok bare for å skremme han. Du ser at spilleren i svart ser bort på dommeren, merker at han har snudd ryggen til og løper bort. 

Jeg vet ikke hvem det er, men hele det svarte laget sparker jo etter dem. 

Lenke til kommentar

Champions League money has always provided a serious financial boost to qualifying clubs, so much so that certain managers have compared finishing fourth to winning an actual trophy. That 'trophy' is about to get a lot bigger, as BT's new television deal kicks in next season, and much of that money will end up back in the hands of clubs participating in Europe's showpiece tournament.

Across the board, prize money and television shares look set to increase by about 50%, meaning the eventual winner will be collecting over 100 million before taking commercial revenues and gate receipts into account*. Europa League cubs will also see their potential winning increase, though the gulf in potential prize money between the two tournaments continues to increase.

While finishing fourth in the Premier League still won't get you a trophy, now it will buy you an even bigger, empty trophy case.

Lurer på hvor dette vil ende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...