Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var vel snakk om at det meste ble å gå på Sumo, så det er vel heller tvilsomt at TV2 gjør noe stort ut av La Liga, og kanskje ennå mindre Serie A (desverre). Da tenker jeg altså på studiosendinger og kanskje norske kommentatorer. 

Da TV2 sendte portugisisk og brasiliansk fotball så var det med enten engelske kommentatorer eller portugisisktalende. 

Lenke til kommentar

Synes på mange måter viktigere med norske kommentatorer for Serie A og La Liga, da jeg uansett foretrekker PL på engelsk.

Blir spennende å se hvilken innvirkning det her får for prisen. Og ikke minst hvor mye en fornying av rettigheter senere vil koste TV2, da det vel ikke er så veldig mange som konkurrerer med dem om rettigheter lenger (?).

Lenke til kommentar

Gode greier. Hvis de nå kan gå til innkjøp av CL også, så kan de for min del gjerne legge på 200kr på abonnementet (450kr pr måned). Norsk, engelsk, spansk og italiensk på en kanal begynner å bli ganske bra.

Har ønsket en plass å se fotballen på i lang tid. Det er utrolig komplisert slik det har vært nå med:

- PL og engelsk cup på TV2

- Cmore La liga og Serie + Tippeligaen for de som ser på.

- Eurosport med tysk fotball

- Viasat med CL / EL.

Det er min mening, men andre vil sikkert syns det blir for dyrt hvis de lanserer kun én pakke. Spesielt hvis de bare ønsker å se engelsk / norsk fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...