Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst, jeg må vite aldern din?

 

 

 

Hahahahahaha! Hvorfor det? Er det ikke godt nok at du tror at eg er 14 eller noe?

 

Eg vet jo alderen din, men tror ikke helt på det allikevel! :tease:

 

Hvis mine detektivferdigheter er like gode som jeg selv tror, er han over 20.

 

 

 

:thumbup: <-- I dobbel betydning ;)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Hahahahahaha! Hvorfor det? Er det ikke godt nok at du tror at eg er 14 eller noe?

 

Eg vet jo alderen din, men tror ikke helt på det allikevel! :tease:

Nop, dessverre. Har spurt deg om detta før, men du tørr ikke utgi aldern, er det så? :)

 

Jeg tror du er 20 år eller no (Med tanke på dine tidligere uttalelser om aldern din), utennom det ville jeg tippet noe annet gitt.

Lenke til kommentar

Stemmer det G! Eg er tjue år eller no ;)

 

Tør og tør! Er jo utrolig morsomt å se folk (spesielt så modne personer som deg) bestemme alderen på andre ut fra en kommentar om at å ville knusekoze Totti er rart....

 

Og at Totti ikke er gud... (Tenker den svei mest) :innocent:

 

Edit: Har vel forøvrig aldri sagt noe annet om alderen enn at eg er betydelig mye eldre enn Kjetil! så.... You do da mat (som du selv ville sagt det)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Seriøst, med språket ditt og "!!!!" så virker det ikke sånn akkurat.

 

Det er vel ikke jeg som trekker merkelig konklusjoner, knuzekoze med Totti? Les det jeg sa, greit nok at du prøver å være sarkastisk, men det funker bare ikke.

 

Siste setningen der er jo umulig å tyde (Og det er mitt), hvis "Mat" skulle være "venn", så ville jeg evt. heller sagt "Mæit" ;)

 

Edit: Totti ikke er Gud? Til og med Irriducibili ville gått løs på deg ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Lar den ligge eg nå G. Har du noe du skulle ha sagt som ikke har med fotball å gjør så har vi jo alltids PM:)

 

Så får du bare være sur! hehe...

 

Se: Kun 1 utropstegn. Da er eg jo plutselig 45 år, siden det er antallet utropstegn i innlegget som avgjør alderen på folk.

 

Trodde egentlig folk på din alder avgjorde diskusjoner med hvem's pappa som er sterkest.... Men så er du jo 4-5 år eldre enn eg først trodde du og så....

Lenke til kommentar
Hvis mine detektivferdigheter er like gode som jeg selv tror, er han over 20.

:thumbup: <-- I dobbel betydning ;)

D'Amico privatdetektivbyrå

 

Mistanke om utroskap? Tyveri? Underslag? Bedrageri? Trenger du bevis? Jeg tilbyr spaning og innhenting av informasjon om hva du vil. Ta kontakt.

 

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2433478.ece

Kaka til Premier League? Gjett en gang hvilken klubb som er aktuell.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2433478.ece

Kaka til Premier League? Gjett en gang hvilken klubb som er aktuell.

Hehe, en litt mer seriøs kilde. Tror Milan seriøst vurderer dette, men de som blir nevnt i artikkelen, som de ønsker å bruke pengene på, Mexees og Ramos, det er så borti skæven. Hvis Milan satser på dette kommer de nok til å møte realiteten snart. Mexes trenger man vel ingen introduksjon, han er "roma-gutt" til han dør, Ramos derimot har også sagt det en rekke ganger at han ønsker å avslutte karrieren sin i hovedstaden (selv om han visstnok har hatt diverse krangler med Schuster) :)

Lenke til kommentar
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2433478.ece

Kaka til Premier League? Gjett en gang hvilken klubb som er aktuell.

Hehe, en litt mer seriøs kilde. Tror Milan seriøst vurderer dette, men de som blir nevnt i artikkelen, som de ønsker å bruke pengene på, Mexees og Ramos, det er så borti skæven. Hvis Milan satser på dette kommer de nok til å møte realiteten snart. Mexes trenger man vel ingen introduksjon, han er "roma-gutt" til han dør, Ramos derimot har også sagt det en rekke ganger at han ønsker å avslutte karrieren sin i hovedstaden (selv om han visstnok har hatt diverse krangler med Schuster) :)

 

Det er vel neppe sikkert Schuster er et problem særlig mye lenger. Mener å ha fått med meg at han er hardt presset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...