Giallorossi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Eg hadde nok vist han bra ærefrykt ja! (Det hadde nok komt en skvett i buksa ja ) Hadde hvertfall ikke gått bort å begynt å kline med han slik som du gjerne vil med Totti! hehe De er da ikke guder heller! Edit: Hvertfall ikke Totti! Cantona er jo litt Gud! Seriøst, jeg må vite aldern din? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Seriøst, jeg må vite aldern din? Hvis mine detektivferdigheter er like gode som jeg selv tror, er han over 20. Mer nøyaktig klarte jeg ikke å finne ut. Andresen kan godt legge opp for min del, både når det gjelder spiller- og trenerkarrieren hans. Endret 28. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Seriøst, jeg må vite aldern din? Hahahahahaha! Hvorfor det? Er det ikke godt nok at du tror at eg er 14 eller noe? Eg vet jo alderen din, men tror ikke helt på det allikevel! Hvis mine detektivferdigheter er like gode som jeg selv tror, er han over 20. <-- I dobbel betydning Endret 28. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Seriøst, jeg må vite aldern din? Hahahahahaha! Hvorfor det? Er det ikke godt nok at du tror at eg er 14 eller noe? Eg vet jo alderen din, men tror ikke helt på det allikevel! Hvis mine detektivferdigheter er like gode som jeg selv tror, er han over 20. <-- I dobbel betydning Nååååjaaa... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hahahahahaha! Hvorfor det? Er det ikke godt nok at du tror at eg er 14 eller noe? Eg vet jo alderen din, men tror ikke helt på det allikevel! Nop, dessverre. Har spurt deg om detta før, men du tørr ikke utgi aldern, er det så? Jeg tror du er 20 år eller no (Med tanke på dine tidligere uttalelser om aldern din), utennom det ville jeg tippet noe annet gitt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Stemmer det G! Eg er tjue år eller no Tør og tør! Er jo utrolig morsomt å se folk (spesielt så modne personer som deg) bestemme alderen på andre ut fra en kommentar om at å ville knusekoze Totti er rart.... Og at Totti ikke er gud... (Tenker den svei mest) Edit: Har vel forøvrig aldri sagt noe annet om alderen enn at eg er betydelig mye eldre enn Kjetil! så.... You do da mat (som du selv ville sagt det) Endret 28. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Seriøst, med språket ditt og "!!!!" så virker det ikke sånn akkurat. Det er vel ikke jeg som trekker merkelig konklusjoner, knuzekoze med Totti? Les det jeg sa, greit nok at du prøver å være sarkastisk, men det funker bare ikke. Siste setningen der er jo umulig å tyde (Og det er mitt), hvis "Mat" skulle være "venn", så ville jeg evt. heller sagt "Mæit" Edit: Totti ikke er Gud? Til og med Irriducibili ville gått løs på deg Endret 28. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Lar den ligge eg nå G. Har du noe du skulle ha sagt som ikke har med fotball å gjør så har vi jo alltids PM:) Så får du bare være sur! hehe... Se: Kun 1 utropstegn. Da er eg jo plutselig 45 år, siden det er antallet utropstegn i innlegget som avgjør alderen på folk. Trodde egentlig folk på din alder avgjorde diskusjoner med hvem's pappa som er sterkest.... Men så er du jo 4-5 år eldre enn eg først trodde du og så.... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Vi kan evt. også møtes viss det er det du vil? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det hadde faktisk vært veldig artig!!!!!! (Nå ble det mange fordi engasjementet ble litt stort ) Men ikke for å hverken knusekoze eller sloss(?).... Drive ikke med det eg! Med NOEN andre enn Kona! hehe.... Hu banke meg hele tiden... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Man vet aldri hvordan en dag utvikler seg, det har jeg lært Men det store spørsmålet er, holder du til i Oslo-området? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Bergenser er det blitt av meg! Resten tar me på PM! Eg kommer nok ikke til Oslo med d aller første dessverre.... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Hvis mine detektivferdigheter er like gode som jeg selv tror, er han over 20. <-- I dobbel betydning D'Amico privatdetektivbyrå Mistanke om utroskap? Tyveri? Underslag? Bedrageri? Trenger du bevis? Jeg tilbyr spaning og innhenting av informasjon om hva du vil. Ta kontakt. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2433478.ece Kaka til Premier League? Gjett en gang hvilken klubb som er aktuell. Endret 28. november 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2433478.eceKaka til Premier League? Gjett en gang hvilken klubb som er aktuell. Hehe, en litt mer seriøs kilde. Tror Milan seriøst vurderer dette, men de som blir nevnt i artikkelen, som de ønsker å bruke pengene på, Mexees og Ramos, det er så borti skæven. Hvis Milan satser på dette kommer de nok til å møte realiteten snart. Mexes trenger man vel ingen introduksjon, han er "roma-gutt" til han dør, Ramos derimot har også sagt det en rekke ganger at han ønsker å avslutte karrieren sin i hovedstaden (selv om han visstnok har hatt diverse krangler med Schuster) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2433478.eceKaka til Premier League? Gjett en gang hvilken klubb som er aktuell. Hehe, en litt mer seriøs kilde. Tror Milan seriøst vurderer dette, men de som blir nevnt i artikkelen, som de ønsker å bruke pengene på, Mexees og Ramos, det er så borti skæven. Hvis Milan satser på dette kommer de nok til å møte realiteten snart. Mexes trenger man vel ingen introduksjon, han er "roma-gutt" til han dør, Ramos derimot har også sagt det en rekke ganger at han ønsker å avslutte karrieren sin i hovedstaden (selv om han visstnok har hatt diverse krangler med Schuster) Det er vel neppe sikkert Schuster er et problem særlig mye lenger. Mener å ha fått med meg at han er hardt presset. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Selvsagt er han under press etter de siste resultatene. Men som Calderon har sagt x-antall ganger, så virker det virkelig som om han har stor tillitt. Tho, en evt. Ramos overgang til Milan omhandler ikke noe med Scuhster akkurat Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hehe, en litt mer seriøs kilde. Klager du på Nettavisens kildekritikk? (Nå gjør slik som du ville gjort ) Her er en enda mer seriøs kilde: http://www.skysports.com/story/0,19528,11854_4560628,00.html Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Sier litt om hvor lite det hadde vært å snakke om hvis Chelsea, Arsenal, Utd og Liverpool hadde blitt bannet ett år fra PL eller noe, når det er ingen poster her i hele dag og klokken er 16.17 på en lørdag når PL kamper faktisk spilles Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tenkte jeg på også. Forumet virker jo helt dødt Hvorfor var det ikke 13.45-kamp i dag forresten? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tenkte jeg på også. Forumet virker jo helt dødt Hvorfor var det ikke 13.45-kamp i dag forresten? Haha ja, merker det 13.45 kamp er det jo ikke hver uke så var ikke så rart. Var vel ikke 13.45 kamp forrige helg heller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå