Patrick123 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Hva er Google? Jeg får sjekke det opp på Altavista. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Å altaviste Google på Yahoo er litt smør på flesk på fett.... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 herregud har du hørt om yahoo eller Hvem bruker Yahoo nå? Google is the shit. Usikker på om du tog an..... ? At jeg skulle Google selv i stedet for å spørre her? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Å altaviste Google på Yahoo er litt smør på flesk på fett.... Nesoddtangen. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/superstjerne-kjrte-uten-lappen-i-tre-ar---na-er-han-tatt/8522239.html Det kan jo nesten ikke være sant... Først og fremst er det merkelig at politiet ikke har lagt merke til det faktum at Reus aldri har hatt lappen, og det etter 5 fartsbøter. Penger rett i lomma, kanskje? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Fallon d'Floor 2014 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Haha, fisken er i en egen klasse! Lenke til kommentar
kwah Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 for så vidt så kan du si at den er det. de andre filmer, mens han faktisk holder på å brekke foten. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ser mer ut som om han risikerer å brekke ryggen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Om han så fikk akutt kreft i hele kroppen forsvarer han ikke den latterlige hoppinga. Sånne folk som han er så triste at eg har knapt ord. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/superstjerne-kjrte-uten-lappen-i-tre-ar---na-er-han-tatt/8522239.html Det kan jo nesten ikke være sant... Først og fremst er det merkelig at politiet ikke har lagt merke til det faktum at Reus aldri har hatt lappen, og det etter 5 fartsbøter. Penger rett i lomma, kanskje? Lurer på om du eller jeg hadde fått samme straff hadde vi kjørt uten lappen i fem år. Neppe. Dette er på grensen til utnyttelse av et kjent fjes. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/superstjerne-kjrte-uten-lappen-i-tre-ar---na-er-han-tatt/8522239.html Det kan jo nesten ikke være sant... Først og fremst er det merkelig at politiet ikke har lagt merke til det faktum at Reus aldri har hatt lappen, og det etter 5 fartsbøter. Penger rett i lomma, kanskje? Lurer på om du eller jeg hadde fått samme straff hadde vi kjørt uten lappen i fem år. Neppe. Dette er på grensen til utnyttelse av et kjent fjes. Er vel en standarstraff etter hva man tjener? Lenke til kommentar
kwah Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Tyskerne opererer etter et glidende bøtesystem, der nivået på bøtene bestemmes etter inntekt og familiesituasjon. Reus er singel, rik, har ingen unger og er helt frisk, og fikk derfor høyest mulig bot for å ha kjørt uten lappen. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Alt for lav straff etter min mening. Burde vært dobbelt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Kan da ikke være så dyrt å skaffe førerkort i Tyskland. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Å kjøre uten lappen i flere år burde, etter min mening, gi en fengselsstraff. Fem millioner virker uansett som en høy pris, men når man tenker på at det er ni "ukelønner" så er det ikke så altfor mye, akkurat. Endret 18. desember 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/superstjerne-kjrte-uten-lappen-i-tre-ar---na-er-han-tatt/8522239.html Det kan jo nesten ikke være sant... Først og fremst er det merkelig at politiet ikke har lagt merke til det faktum at Reus aldri har hatt lappen, og det etter 5 fartsbøter. Penger rett i lomma, kanskje? Hvem vet, men det er fortsatt ganske dårlig politiarbeid Fallon d'Floor 2014 Fish out of water er soleklart best Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Pfff. Den fra MLS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå