indahla Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Syns de skal gjøre som i håndball: Legge ballen rett ned og ikke kjefting på dommers. Eller 2 min (10 hadde nok passet i fotball) rett ut. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Gündogan spiller sin første kamp siden 10. august 2013 i dag. Utrolig at han er i startoppstillingen etter 14 måneder uten førstelagsspill. Endret 18. oktober 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Han fikk ikke direkte rødt. Han fikk gult kort for feiringen og enda et gult for at han klagde på avgjørelsen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Hvorfor i alle dager får han gult for den feiringen? Og hvorfor er han ikke sjokkert før han får se det røde hvis han fikk et gult som førte til rødt? Skjønte han ikke at det røde da ville komme? Endret 19. oktober 2014 av Jotun Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Har ikke han feiret sånn tidligere uten å få kort? (kjenner jeg ikke har sett Cavani spille så mye som jeg kanskje burde..) Lenke til kommentar
Fickledick Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Har ikke han feiret sånn tidligere uten å få kort? (kjenner jeg ikke har sett Cavani spille så mye som jeg kanskje burde..) Mener også å ha sett han feire sånn tidligere, uten at det ble noe særlig oppstyr av det den gang... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Uansett om han har feiret sånn før eller ei, så lurer eg veldig på ka problemet er? Han sniper inn et goal liksom. Later jo ikke som han skyter folk. Idiotdommer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Uansett om han har feiret sånn før eller ei, så lurer eg veldig på ka problemet er? Han sniper inn et goal liksom. Later jo ikke som han skyter folk. Idiotdommer. Leste at han pekte mot publikum (til motstanderlaget). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Mhmmm.... Er ofte flere sider ja. Blir interressant å høre hva som skjer med den saken. Høres spinnvilt ut for min del. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Dersom det bare var en feiring uten noe annet rundt den så syns jeg gult er strengt, men det er også tøvete av Cavani å krangle seg til rødt. Jeg hadde forstått det bedre dersom det hadde vært en historie bak det, som at en supporter av motstanderen hadde blitt skutt tidligere, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Leste at det var filming til straffe først. En annen ting er vel at spiller fra Uruguay bør være litt extra varsomme med ting. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hvorfor i alle dager får han gult for den feiringen? Og hvorfor er han ikke sjokkert før han får se det røde hvis han fikk et gult som førte til rødt? Skjønte han ikke at det røde da ville komme? Han fikk gult for feiringen, hans første gule i kampen. Så etter å ha fått det gule diskuterer han med dommeren og samtidig tar han på dommeren sin arm. Da får han sitt andre gule. Begge situasjonene er jo ekstremt strengt å få kort på, så skjønner veldig at hna bli sjokkert når han får det andre. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Nja, det å ta på dommeren blir vel slått ganske hardt ned på uansett? Omså det bare er en hånd på skuldra eller noe sånt så syns jeg det er greit. Krangling med dommeren er galt nok, men det å fysiske ta på dommeren er tøvete. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Det å ta på en dommer mens de diskuterer er ufattelig vanlig, i alle fall i Spania. Skjer hele tiden. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Ja, disse varmblodige og fyrrige middelhavsfarerne. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Han fikk gult for feiringen, hans første gule i kampen. Så etter å ha fått det gule diskuterer han med dommeren og samtidig tar han på dommeren sin arm. Da får han sitt andre gule. Begge situasjonene er jo ekstremt strengt å få kort på, så skjønner veldig at hna bli sjokkert når han får det andre. Ja, men på den vinen så er det liksom ikke før han ser det røde kortet (er jo kun det vi ser) at han blir helt sjokka. Og da har han jo allerede fått to gule, så han burde skjønne at det røde kommer også Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Ja, men på den vinen så er det liksom ikke før han ser det røde kortet (er jo kun det vi ser) at han blir helt sjokka. Og da har han jo allerede fått to gule, så han burde skjønne at det røde kommer også Sånn ja,men ser ut som jeg tok feil. Han fikk faktisk direkte rødt: http://gfycat.com/ThisFormalAndalusianhorse http://www.livescore.com/soccer/france/ligue-1/lens-vs-paris-saint-germain/1-1709788/ Endret 19. oktober 2014 av Teipball Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Der ser det jo nesten ut som han sier noe veldig graverende til dommeren. Hvis ikke gjør jo dommeren en stygg feil der..... Cavani er da heller ikke borti han? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Cavani sin høyrearm er litt borti høyrearmen til dommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå