Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den scoringen til Celta Vigo. Må vel være en av årets beste.

Her er den. Link

Dæven!

Men må si meg enig med ostebonden. Keeper var fullstendig på bærtur!

Ellers så meg jeg si at Deportivo - Real Madrid i går var en syk kamp! Real sitt XI kommer til å bli vanskelig å slå denne sesongen.

Lenke til kommentar

Ja ser det står nå at noen dyttet, helte øll på henne og klistremerker på henne. Det er selvsagt helt uakseptabelt. Så ikke det førte gang.

Nei, det er vel blandede reaksjoner på folk som tigger, som får sitt utløp i sånne situasjoner. På den annen side fikk hun vel veldig mye der, ja hun ble vel nesten rik hun på recordtid der, men.. :hm:

Lenke til kommentar

At hun fikk kanskje 100 kr er en ting, men det betyr ikke at noen har rett til å bruke henne som en attraksjon. Og det går ikke an å rettferdiggjøre situasjonen med at det var opphauset stemning , det er voksne mennesker.

Off: Creepy fyr han der med tattoo i trynet!

Nå skyter jeg helt vilt her borte og baserer meg kun på utsende, men jeg er bra sikker på at der har du hooligan 101!

Lenke til kommentar

Hvorfor det faktum at hun fikk noen flasker ekstra i det hele tatt relevant på noen som helst måte? Wow, hun fikk sikkert nesten hele 80 kroner den dagen! Champis og scampi til kvelds da, tenker jeg.

Etter min mening er det ikke noen måte å dra noe positivt ut av dette på, dette er intet annet enn en trist og stygg sak. Ser flere skriver at de håper de på bildet får stygge blikk når de kommer på jobb i dag, som om halvparten av de har en jobb.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men det virker jo som hun var frivillig med på det. Hvorfor gikk hun ikke utav og vekk derfra da? Hun kunne også sagt fra. Det er lov å bli sinna og si fra for det om man er fattig.

Det er litt vanskelig å bedømme dette så mye, når man ikke har vært til stede og sett forløpet og hele greia. Samtidig vet vi jo at fotballfans ofte er barnslige individer med ikke altfor mye vett. Forsvarer ikke det, men syns ikke man skal overdrive heller. Var ikke så mange som sa noe når venstresiden støtt mobbet Børre Knudsen heller, holdt han for munnen osv når han skulle snakke. Selv skulle de ha full rett til å stå med roperter og ta seg ut.

Lenke til kommentar

Men det virker jo som hun var frivillig med på det. Hvorfor gikk hun ikke utav og vekk derfra da? Hun kunne også sagt fra. Det er lov å bli sinna og si fra for det om man er fattig.

Fordi selv de små pengene hun fikk ekstra for å drite seg ut er livsviktige for henne.....

Lenke til kommentar

Når man er i nød, om hun faktisk er det, kommer man ikke til å tenke på samme måte som meg og deg. For henne er det kanskje ikke dette noen big deal, men for alle oss andre burde det være det. Det er skammelig oppførsel uavhengig av om hun var OK med det eller ei.

Det her blir litt som å banke dritten ut av narkomane mot at de får noen gram heroin. Men de er jo tross alt med på det, så da er det jo helt greit, eller hva?

Lenke til kommentar

Å si at hun burde gått vekk derfra er å angripe situasjonen fra så feil side som det er mulig. Du har to parter; en som utsetter en annen for en total mangel på folkeskikk og medmenneskelighet, og en annen som blir utsatt for det. Hvordan kan det da være sistnevnet sitt ansvar å fjerne seg fra situasjonen?

Det blir som å si til en unge som blir mobbet; "hei, kanskje du burde slutte å være i skolegården i friminuttene."

Edit: Meeen nå føler jeg at vi sporer litt av temaet. La oss komme oss "back on track"; hey, how 'bout 'em Yankees?

Endret av Patrick123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Edit: Meeen nå føler jeg at vi sporer litt av temaet. La oss komme oss "back on track"; hey, how 'bout 'em Yankees?

Well... The Yanks ain't doin so hot, 13 games behind the Orioles... Probly not gonna make a pennant run. Their pitching isn't what it once was

Likevel så forberede Yankee Organisasjonen for fotball laget NYCFC med David Villa og Lampard blant annet. MLS vokser hvert år både i popularitet og kvalitet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Off: Creepy fyr han der med tattoo i trynet!

Nå skyter jeg helt vilt her borte og baserer meg kun på utsende, men jeg er bra sikker på at der har du hooligan 101!

Indeed!

https://www.youtube.com/watch?v=rRNMoGsLmOQ

Neymar og Eden Hazard, hvem blir best?

Jeg vil si at Hazard kommer til å bli utrolig god!

Edit: Kan sees på Youtube :p

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...