Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er trist at Langli drar, men han er tipper fremfor ekspert. Det har han alltid vært. Lundekvam er en meget sterk ressurs for TV2, så han blir du ikke kvitt :)

Jeg var et øyeblikk overbevist om at Riise kom bli den nye forsterkningen etter noen tid. Bra han fikk tilbud av Apoel.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva tror dere om Blackburn - Cardiff i dag? Jeg er stygt redd for at Ole melder seg på NAV ved juletider.

Det gikk raskere enn jeg trodde, gitt :hm:

Det er kjempesynd! Et utrolig klokt fotballhodet, som var i feil klubb på feil tidspunkt! Cardiff har en helt elendig eier som har mye av skylden for denne sparkingen.

Personlig tror jeg at OGS hadde fått flere sjanser med eiere som har peiling på fotball, selv om resultatene per dags dato ikke har vært bra.

Lenke til kommentar

Det er kjempesynd! Et utrolig klokt fotballhodet, som var i feil klubb på feil tidspunkt! Cardiff har en helt elendig eier som har mye av skylden for denne sparkingen.

Hvorfor det? Hva har eieren gjort galt her, annet enn å kanskje gi han for lite tid.

Lenke til kommentar

Personlig tror jeg at OGS hadde fått flere sjanser med eiere som har peiling på fotball, selv om resultatene per dags dato ikke har vært bra.

Er det noen av de norske trenerne som har floppa totalt som den unnskyldningen ikke har brukt på?

Grenser på hvor mye uflaks man og feil klubb til feil tid man kan. Mer og mer tyder på at de norske trenerne ikke er flinke nok. Har man uflaks gang på gang så kanskje det tyder på at man rett og slett er udyktig.

Selv på Solbakken sin tid i Wolves blir dårlig eier og kaos tatt fram. Herregud, hvis grensen for dårlig eier og kaos er der så er det bare for norske trenere å droppe utlandet, for da er lista lagt lavt.

Lenke til kommentar

Nå er stadionene som skal brukes under EM2020 sluppet. Finale på Wembley.

Ellers er det:

Baku Olympic Stadium (Baku)

Eurostadium (ny stadion planalgt. Brussel)

Parken (København)

Allianz Arena (Munchen)

New Puskas Ferenc (Budapest)

Aviva (Dublin)

Stadio Olimpico (Roma)

Amsterdam Arena (Amsterdam)

Arena Nationala (Bucuresti)

New Zenit (St. Petersburg)

Hampden Park (Glasgow)

San Mames (Bilbao)

Lenke til kommentar

Stadio Olimpico (Roma)

Er det garantert at det blir Stadio Olimpico uansett? Roma holder jo på å lage en ny bane som etter hva jeg har skjønt vil være klar lenge før 2020.

Ellers er Mourinho i fyr og flamme for tiden. Real Madrid sitatene han kommer med er gull. Ancelotti er under press, "jeg kunne retunert en dag", Casillas blir buet på av fansen, noe som startet under Mourinho sin tid, "jeg ville gjort ting anderledes neste gang" (kjent at Mourinho og Casillas var uvenner).

Dermed har Mourinho lagt mye press på Ancelotti, og han klarer å skape enda mer splid mellom fansen og Casillas.

Lenke til kommentar

Har du det i fra det portugisiske eller det oversatte intervjuet? Hører mye, som vanlig, er vridd av engelske medier. Han mente feks at han ikke angret på at han tok jobben i madrid, og ville gjort det samme om han kunne gått tilbake i tid.

Nei, har bare lest engelsk versjon på Marca/AS.

Sitatene han kommer med er jo veldig vage, ikke ren kritikk eller "jeg SKAL retunere", men jeg føler at hvis man leser litt mellom linjene så prøver han seg på litt psykologisk spill mot Real Madrid, Ancelotti, Casillas (veldig skjult) og Ronaldo.

Mourinho i bold.

"What if you could return again and join Madrid ? Yes, definitely. It was an experience as a man and as a coach that I would repeat again without thinking twice."

That said, he admitted that he wouldn't do things in exactly the same way as he did back then: "If a coach can think and self-criticise, as I do, then the decisions that are made will not always be the same. Not only at Real Madrid but with all clubs."

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Ellers er det:

Baku Olympic Stadium (Baku)

Eurostadium (ny stadion planalgt. Brussel)

Parken (København)

Allianz Arena (Munchen)

New Puskas Ferenc (Budapest)

Aviva (Dublin)

Stadio Olimpico (Roma)

Amsterdam Arena (Amsterdam)

Arena Nationala (Bucuresti)

New Zenit (St. Petersburg)

Hampden Park (Glasgow)

San Mames (Bilbao)

Det jeg reagerer på er hvor mange va disse som har løpebane rundt. Når man kan velge fritt i hele Europa må det da være mulig å holde seg til kun fotballbaner og ikke Friidrettsbaner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...