Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Handler mye om selvtillit, og hvis Jarstein får den tilbake kommer han til å luke bort tabbene, vent og se :)

Vell, når han går offentlig ut å sier "Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ble benka" etter et X-antall tabber så synes jeg han har rimelig stor selvtillitt ;)

Jarstein har alltid vært stor i kjeften, ikke noe nytt det. Et eksempel på dette er da en kompis og meg møtte Jarstein på et kjøpesenter i Porsgrunn, dette var etter den gangen Jarstein ble byttet ut etter å ha skjelt ut laget i pausen mellom Odd og Lsk, så han sier rett ut at Sandstø er en jævla tulling til oss da vi kom innpå emnet. Tingen er at kompisen min er tidligere b-lagsspiller på Odd, så han kjente Jarstein fra før av, hvis noen skulle lure på hvorfor vi pratet med han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg pleier ikke å gjøre det, men kompisen min kjenner han så.

Men nå er jo vi litt forskjellige, gud vet hva du hadde gjort om du hadde støtt på Totti på byen :)

Du må jo gjøre det, møte Eli Hagen her om da'n, skal jeg bare gå forbi og late som om hu bare just a regular one? Neh "Halla Eli, fin på håret" ;)

Det finnes faktisk en noe lik video av det jeg ville gjort,

.

Hadde det skjedd i England, så hadde det garantert liggi 7-8 vakter oppå han innen 2 sek ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Hadde jeg møtt Eli Hagen hadde jeg nok ikke gått bort til henne, hadde vært verre hadde jeg støtt på Kristin Halvorsen på fylla...

Herlig video du poster der, Buffon og Totti er to herlige karer. Elsker den mentaliteten i Italia. Hver gang Buffon f.eks gjør en kjemperedning, så er det ikke uvant at den spilleren som hadde forsøket kommer bort og gir Buffon en klem :)

Lenke til kommentar
Det finnes faktisk en noe lik video av det jeg ville gjort,
.

Hadde det skjedd i England, så hadde det garantert liggi 7-8 vakter oppå han innen 2 sek ;)

Noe så bra å se på!

Hvorfor i helvete må Konan på død og live alltid skyte?

Han spiller som om han vil ha små klipp til en skrytevideo som han skal legge ut på YouTube, så han får bli solgt. Han er alt for egoistisk.

Jeg blir så irritert av det!

EDIT:

Helvete!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
At du viser følelser for Totti! Ikke mer enn det!

Du leker med "kjærleiken", forskjell på å like han som spiller og type enn som person ;)

Men hadde f.eks Eric Cantona gått forbi deg så hadde vell du bare gått rett forbi i total redsel mens du hadde pissa i buksa di?

Oh, btw: !!!!!!! :p

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Eg hadde nok vist han bra ærefrykt ja! (Det hadde nok komt en skvett i buksa ja :wow: )

Hadde hvertfall ikke gått bort å begynt å kline med han slik som du gjerne vil med Totti! hehe

De er da ikke guder heller!

Edit: Hvertfall ikke Totti! Cantona er jo litt Gud!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...