Big Tone Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Grei gambling av Wolfsburg det, liten sjanse for det, men han kan faktisk ende opp som en ganske god spiss. Toppnivået hans er veldig bra, selv om jeg tviler veldig på at han noensinne kan gjøre god på potensialet han hadde før. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Grei gambling av Wolfsburg det, liten sjanse for det, men han kan faktisk ende opp som en ganske god spiss. Toppnivået hans er veldig bra, selv om jeg tviler veldig på at han noensinne kan gjøre god på potensialet han hadde før. Har sagt det hele tiden. Han har gode kvaliteter, men feil mentalitet. Litt slik som Jay Emmanuel Thomas hvis du husker ham. Enormt potensiale, men lite mellom øra. Bendtner er i ferd med å gå inn i sine beste år som fotballspiller. Får håpe han får karrieren på rett kjør Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Mhm. Har alltid hatt et svakt punkt til dansken til tross for at han tvers igjennom er idiot. Kan ha noe med 09/10 sesongen der målet hans mot Hull på overtid er et av de bedre øyeblikkene jeg har hatt i forbindelse med fotball. Rare greier. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Vinner ikke Blackburn imorgen mot et råttent og slankt Blackpool-lag imorgen, blir det noe av det flaueste siden Steve Kean lovet oss Ronaldinho og Beckham. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Ser på kampen mellom Real Madrid og Sevilla og kan ikke tenke på noe annet enn at en ung Jean Reno står i mål for Sevilla. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Går godt nå Celtic. Både Johansen og Bergett scoret. Gleder meg til Cardiff kampen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 http://youtu.be/6WdfRGOgN-A Brandao skallet til Tiago Motta etter kampen i går. Sykt egentlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Det beste er jo at han springer avgårde som et vettskremt barn etter å ha vært usannsynlig tøff..... 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Barcelona er bannlyst fra å kjøpe spillere de neste to overgangsvinduene. Jævla latterlig organisasjon FIFA er. Lar de få kjøpe Suarez og shit før de bannlyses. Så korrupt at de lyser til månen. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 http://www.dagbladet.no/2014/08/20/sport/fotball/barcelona/34881029/ justice Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Egentlig ikke. Det burde blitt lagt til enda et vindu siden de anket saken. De har hentet 5-6 spillere i dette vinduet sånn at de er godt skodd til et år uten.. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Burde ha mistet signeringene men ikke fått pengene tilbake 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Helt enig ang. lengre straff hvis anken ikke blir tatt i følge. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Barcelona er bannlyst fra å kjøpe spillere de neste to overgangsvinduene. Jævla latterlig organisasjon FIFA er. Lar de få kjøpe Suarez og shit før de bannlyses. Så korrupt at de lyser til månen. Siden du sier korrupt antyder du at dette ikke hadde skjedd hvis det var noen andre enn Barcelona? Selv om FIFA har fulgt sitt egen regelverk 100%. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 FIFA og Barca er noe rare greier. I April får de kjøpsnekt og i Juni/Juli blir Suarez straffet for bitingen sin og får ikke lov til å spille fotball på månedsvis. Nylig debuterte Suarez, og har fått lov til å trene med laget (?). I tillegg har de handlet inn 5 nye spillere, ettersom de fikk kjøpsnekten opphevet. Så presterer FIFA med å avvise anken til Barca. Vet ikke hva jeg skal tro. For meg virker dette korrupt som bare det. Skyt meg om jeg har feil på noen områder her, har bare fått med meg dette i grove trekk.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Ja den straffen blir jo ikke verdt all verdens når de kunne snope i dette vinduet vel vitende om at det var nå eller om halvannet år.... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Samtidig må de jo då lov til å anke om de mener det har blitt gjort feil. Tenk hvis det viste seg at de ikke hadde gjort noe galt, men ble nektet å handle inn noen nesten hele vinduet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Og da burde anken blitt behandlet så usannsynlig kjapt. Slik det ble her så ble anken et våpen for å begrense skadene for Barca sin del. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Ting tar tid. Men er ikke uenig i det nei. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Suarez fikk ikke trene mens han anke var under behandling men Barcelona fikk kjøpe under dies anke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå