Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei gambling av Wolfsburg det, liten sjanse for det, men han kan faktisk ende opp som en ganske god spiss. Toppnivået hans er veldig bra, selv om jeg tviler veldig på at han noensinne kan gjøre god på potensialet han hadde før.

Har sagt det hele tiden. Han har gode kvaliteter, men feil mentalitet. Litt slik som Jay Emmanuel Thomas hvis du husker ham. Enormt potensiale, men lite mellom øra.

Bendtner er i ferd med å gå inn i sine beste år som fotballspiller. Får håpe han får karrieren på rett kjør

Lenke til kommentar

Barcelona er bannlyst fra å kjøpe spillere de neste to overgangsvinduene. Jævla latterlig organisasjon FIFA er. Lar de få kjøpe Suarez og shit før de bannlyses. Så korrupt at de lyser til månen.

Siden du sier korrupt antyder du at dette ikke hadde skjedd hvis det var noen andre enn Barcelona? Selv om FIFA har fulgt sitt egen regelverk 100%.

Lenke til kommentar

FIFA og Barca er noe rare greier.

I April får de kjøpsnekt og i Juni/Juli blir Suarez straffet for bitingen sin og får ikke lov til å spille fotball på månedsvis. Nylig debuterte Suarez, og har fått lov til å trene med laget (?). I tillegg har de handlet inn 5 nye spillere, ettersom de fikk kjøpsnekten opphevet. Så presterer FIFA med å avvise anken til Barca. Vet ikke hva jeg skal tro. For meg virker dette korrupt som bare det. Skyt meg om jeg har feil på noen områder her, har bare fått med meg dette i grove trekk..

post-258325-0-28040000-1408558691_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...