Emils. Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Japp. PSG betalte vel £50m for Luiz, så det blir vel £10m i året + lønn da, som tydeligvis er på £11m. Zlatan må ha en helvetes lønn. Uansett, merkelig om de holder FFP om dette stemmer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/svensk-fotball/ba-zlatan-om-signert-drakt-fikk-350-000-til-vm-tur/a/23272185/ Heia Zlatan! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Zlatan er og forblir verdens kuleste fotballspiller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Sånne ting er bare fantastisk! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/svensk-fotball/ba-zlatan-om-signert-drakt-fikk-350-000-til-vm-tur/a/23272185/ Heia Zlatan! Utrolig kul type! Gjør mye rart, men også mye bra Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Noen som skal se AIK-Djurgården nå? Hvilken fantastisk ramme rundt kampen de greier å få til. Jeg holder med AIK, men den "Romania-tifoen" til DIF er fet. Må få dratt på dette oppgjøret snart. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Noen som skal se AIK-Djurgården nå? Hvilken fantastisk ramme rundt kampen de greier å få til. Jeg holder med AIK, men den "Romania-tifoen" til DIF er fet. Må få dratt på dette oppgjøret snart. Jeg blir flau over norsk fotball når jeg ser svenskene spille. I tillegg til at de er ti ganger bedre enn oss, så er atmosfæren og interessen helt ubetydelig. Rosenborg og Vålerenga trekker så vidt 10 000, mens i Sverige blir det nesten utsolgt hver kamp, som har stadioner på 40 000 +. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 de store klubbene, resten har knapt tilskuere Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 de store klubbene, resten har knapt tilskuere Litt som i Norge også, bare i mikro-skala. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Lite som tar mer av enn Sogndal - Sandnes Ulf på Fosshaugane! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Lite som tar mer av enn Sogndal - Sandnes Ulf på Fosshaugane! Haha Eller Tromsdalen - HamKam i 1. divisjon. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Noen som skal se AIK-Djurgården nå? Hvilken fantastisk ramme rundt kampen de greier å få til. Jeg holder med AIK, men den "Romania-tifoen" til DIF er fet. Må få dratt på dette oppgjøret snart. Jeg blir flau over norsk fotball når jeg ser svenskene spille. I tillegg til at de er ti ganger bedre enn oss, så er atmosfæren og interessen helt ubetydelig. Rosenborg og Vålerenga trekker så vidt 10 000, mens i Sverige blir det nesten utsolgt hver kamp, som har stadioner på 40 000 +. Nå tuller du veldig. Tilskuersnittet i Allsvenskan er 7298. Forskjellen fra Tippeligaen er at det er noen (et par) storkamper som trekker veldig mange, selv om det er sjeldent det kommer over 40 000. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Jeg blir flau over norsk fotball når jeg ser svenskene spille. I tillegg til at de er ti ganger bedre enn oss, så er atmosfæren og interessen helt ubetydelig. Rosenborg og Vålerenga trekker så vidt 10 000, mens i Sverige blir det nesten utsolgt hver kamp, som har stadioner på 40 000 +. Nå tuller du veldig. Tilskuersnittet i Allsvenskan er 7298. Forskjellen fra Tippeligaen er at det er noen (et par) storkamper som trekker veldig mange, selv om det er sjeldent det kommer over 40 000. Okei, overdrev veldig. Beklager dette. Men poenget mitt er det samme Endret 13. august 2014 av Nettels Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Martinez er visst ute i et halvt år for Bayern og. Endret 14. august 2014 av Aleks Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Martinez er visst ute i et halvt år for Bayern og. Bra at han i minste får lov til å trene. Jeg synes straffen var alt for streng, selv om jeg skjønner hensikten. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Lurer på om Barcelona/Suarez har krav på noe slags erstatning nå? Barcelona har jo tapt penger/oppmerksomhet ved å ikke få presentere han, og Suarez har jo gått glipp av mye ved å ikke få trene eller spille treningskamper. Sistnevnte mener jeg også at han nå får lov til. Ellers veldig bra at han får trene. Karantenen på antall kamper synes jeg er høy, men greit nok. Men den personelige delen av det var latterlig drøyt, bare doping skal kunne hindre spillere å trene med laget. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Lurer på om Barcelona/Suarez har krav på noe slags erstatning nå? Barcelona har jo tapt penger/oppmerksomhet ved å ikke få presentere han, og Suarez har jo gått glipp av mye ved å ikke få trene eller spille treningskamper. Sistnevnte mener jeg også at han nå får lov til. Ellers veldig bra at han får trene. Karantenen på antall kamper synes jeg er høy, men greit nok. Men den personelige delen av det var latterlig drøyt, bare doping skal kunne hindre spillere å trene med laget. Tipper at en form for erstatning er milevis unna. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Fordi det er FIFA eller fordi det ikke er vanlig praksis eller juridisk mulig i slike saker? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 sommerens virkelig store snakkiser har vært hvor Nicklas Bendtner ville ende opp. Nå er det Wolfsburg som kan skryte av å ha «verdens beste spiss» i sine rekker den neste sesongen, skriver Bild. Og plutselig fikk Bayern München og Borussia Dortmund en reell utfordrer om Bundesliga-tronen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Kommer til å savne TGSTEL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå