Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som skal se AIK-Djurgården nå? Hvilken fantastisk ramme rundt kampen de greier å få til. Jeg holder med AIK, men den "Romania-tifoen" til DIF er fet. Må få dratt på dette oppgjøret snart.

Jeg blir flau over norsk fotball når jeg ser svenskene spille. I tillegg til at de er ti ganger bedre enn oss, så er atmosfæren og interessen helt ubetydelig.

Rosenborg og Vålerenga trekker så vidt 10 000, mens i Sverige blir det nesten utsolgt hver kamp, som har stadioner på 40 000 +.

Lenke til kommentar

Noen som skal se AIK-Djurgården nå? Hvilken fantastisk ramme rundt kampen de greier å få til. Jeg holder med AIK, men den "Romania-tifoen" til DIF er fet. Må få dratt på dette oppgjøret snart.

Jeg blir flau over norsk fotball når jeg ser svenskene spille. I tillegg til at de er ti ganger bedre enn oss, så er atmosfæren og interessen helt ubetydelig.

Rosenborg og Vålerenga trekker så vidt 10 000, mens i Sverige blir det nesten utsolgt hver kamp, som har stadioner på 40 000 +.

Nå tuller du veldig. Tilskuersnittet i Allsvenskan er 7298. Forskjellen fra Tippeligaen er at det er noen (et par) storkamper som trekker veldig mange, selv om det er sjeldent det kommer over 40 000.

Lenke til kommentar

Nå tuller du veldig. Tilskuersnittet i Allsvenskan er 7298. Forskjellen fra Tippeligaen er at det er noen (et par) storkamper som trekker veldig mange, selv om det er sjeldent det kommer over 40 000.

Okei, overdrev veldig. Beklager dette.

Men poenget mitt er det samme ;)

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Lurer på om Barcelona/Suarez har krav på noe slags erstatning nå?

Barcelona har jo tapt penger/oppmerksomhet ved å ikke få presentere han, og Suarez har jo gått glipp av mye ved å ikke få trene eller spille treningskamper. Sistnevnte mener jeg også at han nå får lov til.

Ellers veldig bra at han får trene. Karantenen på antall kamper synes jeg er høy, men greit nok. Men den personelige delen av det var latterlig drøyt, bare doping skal kunne hindre spillere å trene med laget.

Lenke til kommentar

Lurer på om Barcelona/Suarez har krav på noe slags erstatning nå?

Barcelona har jo tapt penger/oppmerksomhet ved å ikke få presentere han, og Suarez har jo gått glipp av mye ved å ikke få trene eller spille treningskamper. Sistnevnte mener jeg også at han nå får lov til.

Ellers veldig bra at han får trene. Karantenen på antall kamper synes jeg er høy, men greit nok. Men den personelige delen av det var latterlig drøyt, bare doping skal kunne hindre spillere å trene med laget.

Tipper at en form for erstatning er milevis unna.

Lenke til kommentar

sommerens virkelig store snakkiser har vært hvor Nicklas Bendtner ville ende opp. Nå er det Wolfsburg som kan skryte av å ha «verdens beste spiss» i sine rekker den neste sesongen, skriver Bild. Og plutselig fikk Bayern München og Borussia Dortmund en reell utfordrer om Bundesliga-tronen.

:grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...